Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života. Mark Twain
:):)

Bonn + New York den 1. a 2.

23. května 2014 v 20:48 | -K
Dny před odletem - Bonn

Táákže 9. 5. jsme odjížděli do Německa. Asi v 10 večer jsme byli na místě v Bonnu. Dali jsme si nějakou večeři, pokecali a unavení šli spát. V sobotu jsme byli ve městě na motorkách a také v nákupáku. V H&M koupila dvě basic trička s dlouhým rukávem a jeden teploučký růžový svetr a v DM nějakou kosmetiku. Cestou domů ještě nakoupit nějaké zásoby jídla do Lidlu - oříšky, olivový olej, sušené ovoce a večer už jsme jen koukali na televizi a povídali si. Další den jsme byli na výletě ve Waldau. To je takový veřejný les, mají tam prasátka, jeleny, taky hřiště pro děti a restauraci. Pak jsme se ještě jeli podívat na koně a zbytek dne odpočívali. Dallší den jsme odlítali a já kupodivu dobře spala :)

ranní brunch v Německu

prodejna Harley Davidson

byla zima a tak jsem si šla pro dvě trička s dlouhýmrukávem a svetr (vše H&M)

na doma.. para ořechy, kešu, sušené meruňky, jablka a datle, olivový olej, zdravé směsi

na výletě ve Waldau a kámošení s jeleny

New York, 1. den

V letadle byla dost puštěná klimatizace a já měla na nohách tři deky a stejně do nepomáhalo. Na jídlo jsme dostali těstoviny, kuřecí maso, dezert a pak kuřecí směs v pečivu. Takže mé klasické veganské+bezlepkové stravování bylo to tam. Přiletěli jsme ve 2 hodiny odpoledne a první dojem byl - horko a dusno. Hned jsme se vyslíkli a čekali na odvoz. Bydleli jsme u tety známého, který pochází odnás - u Radka, jeho ženy (Slovenky) Mariany a jejich třináctiletého syna Lukáše. Vyzvedla nás Mariana, "doma" jsme se najedli, pokecali a když přijel Radek z práce, ještě jsme vyrazili na Manhattan. Bydleli jsme v takové příjemné komunitě na Staten Islandu, takže jsme nejdřív museli jet hodinu cesty na loď. Ta nás převezla na Manhattan. Takže hned při cestě jsme obdivovali zdálky Sochu Svobody a pohled na vysoké budovy Manhattanu :) Přijeli jsme, šli jsme kousek po městě, Radek nám ukázal kam druhý den jít apod. A pak zase 1,5 hodiny zpátky a ulehli jsme do postelí :)

po celou dobu letu bylo božské počasí, oproti tomu v letadle pořádná zima

Staten Island, náš domeček na budoucích 9 dní

v letadle ani po příjezdu jsem se nenajedla až konečně večer na stanici lodi, která nás vezla domů

pohled z lodi na cestě z Manhattanu

2. den

Vstali jsme, nadnídali se, zašli do obchodu pro nějakou svačinku a ještě dopoledne jsme vyrazily na autobus. Ten byl asi největší zážitek. Zastavoval na znamení, ale asi každých 300 metrů, byl pěkně špinavý, starý a vypadal, že se každou chvíli rozpadne :D Pak jsme šli na loď. Připluli jsme na Manhattan a šli si koupit lístek na Sochu Svobody. Tam jsme jeli opět loďkou. Vše jsme si tam přošli, prohlédli a nafotili. Součástí této výpravy byl i ostrov Ellie Island, který je hned vedle a tam byli první obyvatelé, ale mi už byli pořádně unavení a boleli nás nohy a tak jsme tam ani nešli a jeli rovnou zpět na Manhattan :D Šli jsme na oběd a tam už nás vyzvedl Radek. Byli jsme dost unavení a tak už jsme toho něchtěli moc podnikat, ale Radek byl nemilosrdný. Vzal nás ještě na další 3 místa a přitom spěchal, že jsme sotva stíhali fotit :D Šli jsme do parku, kde jsou ze základů spadlých Dvojčat udělané památníky s fontánou a vedle je postavená - nyní největší budova New Yorku - Freedom tower. Pak jsme šli rovnou na Brooklyn Bridge. Tam jsme se kochali výhledem, fotili a opět spěchali za Radkovými dlouhými kroky :D Pak jsme ješt šli na Times square, kde jsme obdivovali světelné tabule a pak jeli autobusem domů. Tento autobus už je o něco lepší a jede hodinu rovnou na naši zastávku :)

na vyhlídce u Sochy Svobody

každý pozná Sochu Svobody :)

Broadway, Wall street :)

památník udělaný ze základů jednoho ze spadlých dvojčat roku 2001

v parku namísto Dvojčat nyní stojí Freedom tower - největší budova v New Yorku

cesta na Brooklyn bridge

A abych to osvětlila stím jídlem. Jak jsem řekla tak vegan+glutenfree jídlo v letadlo nebylo. To samé se dalo říct i o ledničce naší hostitelské rodiny a o většině podniků a obchodů. Samozřejmě snídaně a svačiny bylo ovoce a několik večeří byly bezlepkové těstoviny a vařená borkolice. Mimo to jsem ale taky vyzkoušela frozen jogurt, řecký jogurt, jogurt s ovesnýma vločkama, chai tea latte - to bylo v plánu - a dál americký bagel, chléb, koláčky, pizzu, arašídové máslo, bezlepkové cereálie, mozarrellu, měla jsem parmazán v salátu a několikrát kuřecí maso a nevím co ještě. Takže za těch 8 dní jsem jedla všelico, protože dodržovat mou stravu by bylo opravdu složité. Ale přiznávám nemusela jsem sníst pizzu, mozarellu apod. Ale stalo se. A když jsem se pak zvášila za těch 8 dní jsem přibrala 5 kilo. Jen týden na normální stravě (a to vlastně z půlky) a co to s mým tělem hned tělá. Přibrala jsem pořádně na břichu, stehna a narostly mi prsa.

Každopádně dneškem jsem už doma a ve svém a tzn. RAW VEGAN. K tomu klystýr, běhání, cvičení a až budu mít svých 55 kilo, přidám semtam brambory, pohanku, rybu apod. a budu si tu váhu držet :)

Pokračování seriálu z NY příště...

-K

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.