Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života. Mark Twain
:):)

Květen 2014

last day in school this week!

29. května 2014 v 18:47 | -K
Hezké odpoledne všem :)

Ano, přežila jsem tento super-náročný týden ve škole a zítra už se těším z volna! Takže dnes jsem to ve škole zvládla už celkem v pohodě. Teplotu už nemám a v krku mě bolí jen trošku. Spíš kašlu a mám rýmu, ale to přežiju, jsem velká holka :D Diktát jsem snad napsala dobře a němčinu už jsem dostala - jednička. Z češtiny teď dostanu dvě písemky, tak jsem zvědavá. Od toho se pak bude odvíjet celé mé vysvědčení. Kdybych měla jedničky, tak ještě zaberu na samé, ale to by musel být zázrak :D Po škole něco nakoupit a konečně domů, kam jsem se dnes extra těšila, protože se nemusím na zítra nic učit! Běhala jsem po městě se spoustou tašek a s deštníkem, nojo nákupy! Banány, jablka, hrozno, rajčata, kefír, jahody, sušené fíky.. mňam mňam :) A jak nám tak pořád prší, tak včera jsem měli bleskové záplavy. V osm hodin jsem trajdala v gumákách po naší vesnici a sledovala a fotila zaplavené zahrady a cesty, auta hasičů, policistů, pytlující dobrovolníky, bagr uvolňující kusy cesty do řeky, aby tam snadněji odtékala voda. Chvílemi jsem dokonce skončila po kolena ve vodě! Naštěstí už voda klesla a vše už vypadá vcelku normálně.

Doma jsem si dala po dlouhé době velký a vařený oběd a šla si unavená lehnout. I když musím říct, že jak jsem se vrátila z NY vůbec unavená nebývám, odpoledne jsem šla spát dnes poprvé a to jsem se vzbudila po hodince sama bez budíku :) Teď Prostřeno a pak seriály (zabijte mě, znova jsem rozkoukala O.C.!) a zítra se třídou na exkurzi do Osvětimi. Dnes jsme v dějepise koukali na film na toto téma a zaujal mě a tak jsem se tam začala celkem i "těšit." PC mě stále zlobí takže příspěvěk z NY ještě počká, čeká Vás asi poslední jeden :) Tak to vydržte :) Už jsem dokonce volala na internetovou linku, ale prý peníze složenkou chodí dýl. Už jsou to 4 dny, co nám to funguje minimální rychlostí, je to vážně na zabití :D

Tak si zítra užijte školu :P

sn: banán, 2 nektarinky
sv: 50g sušených fíků
ob: jáhlová kaše s jablky, goji a lískáči
ve: ovocný salát = růžové hrozno, jablko, jahody

Netradičně ovoce na večeři! Ale když je chuť... :)

naturallylexxie: xx

sexpectinq: following back tons

the most beautiful women ever♥ #gossipgirl

Love

May fitspiration

28. května 2014 v 19:39 | -K

Be happy

New York - 3.den + aktuálně

28. května 2014 v 15:21 | -K
Přeji pěknou středu.
Článek už tu vlastně čeká od včerejšího večera, ale nějak jsem ho zapomněla zveřejnit.
Jak už jsem říkala, tak mě stále zlobí internet, takže na nahrání těchto několika fotek jsem čekala zhruba půl hodiny. Takže v sobotu jsme byly s holkama na hřišti a pak jsme měly párty. Musím říct, takovou už jsem dlouho nezažila. Sice jsem nechtěla pít, ale nakonec toho až zase tolik nelituju, protože jsem si to opravdu užila. Z hřiště jsme ve 4 ráno šli ještě do hospody a domů jsem přišla asi v půl 6. A tuto sobotu opět slavíme - maturitu a narozeniny. Tak jsem zvědavá jak to dopadne. A hlavně jestli tam vůbec půjdu, protože jsem nemocná. Už v pondělí jsem šla domů a pobolívalo mě v krku a včera už jsem byla hotová. Rýma, bolest hlavy a teplota a dnes ráno dokonce 38,5 a tak jsem šla i do školy! Bože snad mě to rychle přejde, protože chybět ve škole si už opravdu nemůžu dovolit. Jen co jsem tam přišla a hned jedna písemka za druhou. Včera i dnes jsem se do večera učila, známky se brzo uzavírají a sen o samých jedničkách se pomalu rozplývá :) Vidím to na tři dvojky (snad přinejhorším!). S holkama - tedy s těma, se kterýma si obvykle rozumím nejvíc - se teď nijak moc nebavím. Sotva se mě zeptaly, jak jsem se měla v New Yorku a teď když sotva mluvím, nemám na ně náladu. Co se týče jídla, tak jím hezky. Sice o víkendu jsem do sebe natlačila všechny ořechy, ale teď už odlehčený jídelníček a klystýry. Pátek, neděle jsem byla běhat a v sobotu jsem doma posilovala. Pondělí jsem si dala rest a od úterý jsem nemocná, takže odpočinek. Teď se jdu (opět a zase!) učit, zítra pár písemek a v pátek jedeme na exkurzi do Osvětimi. To už snad budu zdravá. A o víkendu má mamka konečně volno, tak budeme chvíli spolu, v sobotu taky příjde Kačka pokecat a večer jak už jsem říkala - párty. Snad budu brzo ready, držte mi palce.

Takže jak už jsem řekla, fotky jsou ze třetího dne v New Yorku. Ten byl asi nejnáročnější. Vstávali jsme brzo a v 8 hodin už nás vezl "známých známý" na vyhlídku do Brooklynu. Z tama jsme krásně viděli celý Manhattan. :) Pak nás měl zavézt rovnou do centra, ale protože na ulicích byla zácpa, vyhodil nás trošku dřív. Asi na 14. ulici. Nejdřív jsme si dali oběd a pak - s mapou v ruce - jsme se vydali pěšky vstříc ulicím směrem k různým památkám. Ušly jsme pořádný kus a došli k Empire state building. Nahoru jsme ale nešli protože, cesta výtahem stála 30 dolllarů na osobu a teta navíc nemusí výšky. Pak další kus a přišli jsme na Rockefeller center, kde mě to opravdu zaujalo, spousta trhů, stánků, lidí.. No a šli jsme další kilometry (opravdu se to nezdá) a došli až na 59. ulici, kde je známý Hotel Plaza a následně jsme šli do Central Parku. Celkem jsme ušli takových 7 kilometrů a byli jsme opravdu unavení. Proto jsme našli metro (ano domluvila jsem see!) a jeli jsme až na konečnou stanici, kde už odjíždí naše loď na Staten Island. Pak hodina autobusem (ano, tím hrozným "hrkačem") a pak jsme byli kooonečně doma. Hotoví, znavení a zralí na spánek :) Tento den jsme opravdu viděli spoustu věcí a byl to pořádný zážitek ♥

sn: 2 nektarinky, banán
ob: růžové hrozno
ve: ledový salát s paprikou a ředkvičkami

na vyhlídce v Brooklynu

Empire sate building

v budově Empire state building

s tetou před Rockefeller center

tahle zaujme na první pohled

známý a překrásný Hotel Plaza

okouzlující Central park

Mějte se krásně

Vaše
-K

Bonn + New York den 1. a 2.

23. května 2014 v 20:48 | -K
Dny před odletem - Bonn

Táákže 9. 5. jsme odjížděli do Německa. Asi v 10 večer jsme byli na místě v Bonnu. Dali jsme si nějakou večeři, pokecali a unavení šli spát. V sobotu jsme byli ve městě na motorkách a také v nákupáku. V H&M koupila dvě basic trička s dlouhým rukávem a jeden teploučký růžový svetr a v DM nějakou kosmetiku. Cestou domů ještě nakoupit nějaké zásoby jídla do Lidlu - oříšky, olivový olej, sušené ovoce a večer už jsme jen koukali na televizi a povídali si. Další den jsme byli na výletě ve Waldau. To je takový veřejný les, mají tam prasátka, jeleny, taky hřiště pro děti a restauraci. Pak jsme se ještě jeli podívat na koně a zbytek dne odpočívali. Dallší den jsme odlítali a já kupodivu dobře spala :)

ranní brunch v Německu

prodejna Harley Davidson

byla zima a tak jsem si šla pro dvě trička s dlouhýmrukávem a svetr (vše H&M)

na doma.. para ořechy, kešu, sušené meruňky, jablka a datle, olivový olej, zdravé směsi

na výletě ve Waldau a kámošení s jeleny

New York, 1. den

V letadle byla dost puštěná klimatizace a já měla na nohách tři deky a stejně do nepomáhalo. Na jídlo jsme dostali těstoviny, kuřecí maso, dezert a pak kuřecí směs v pečivu. Takže mé klasické veganské+bezlepkové stravování bylo to tam. Přiletěli jsme ve 2 hodiny odpoledne a první dojem byl - horko a dusno. Hned jsme se vyslíkli a čekali na odvoz. Bydleli jsme u tety známého, který pochází odnás - u Radka, jeho ženy (Slovenky) Mariany a jejich třináctiletého syna Lukáše. Vyzvedla nás Mariana, "doma" jsme se najedli, pokecali a když přijel Radek z práce, ještě jsme vyrazili na Manhattan. Bydleli jsme v takové příjemné komunitě na Staten Islandu, takže jsme nejdřív museli jet hodinu cesty na loď. Ta nás převezla na Manhattan. Takže hned při cestě jsme obdivovali zdálky Sochu Svobody a pohled na vysoké budovy Manhattanu :) Přijeli jsme, šli jsme kousek po městě, Radek nám ukázal kam druhý den jít apod. A pak zase 1,5 hodiny zpátky a ulehli jsme do postelí :)

po celou dobu letu bylo božské počasí, oproti tomu v letadle pořádná zima

Staten Island, náš domeček na budoucích 9 dní

v letadle ani po příjezdu jsem se nenajedla až konečně večer na stanici lodi, která nás vezla domů

pohled z lodi na cestě z Manhattanu

2. den

Vstali jsme, nadnídali se, zašli do obchodu pro nějakou svačinku a ještě dopoledne jsme vyrazily na autobus. Ten byl asi největší zážitek. Zastavoval na znamení, ale asi každých 300 metrů, byl pěkně špinavý, starý a vypadal, že se každou chvíli rozpadne :D Pak jsme šli na loď. Připluli jsme na Manhattan a šli si koupit lístek na Sochu Svobody. Tam jsme jeli opět loďkou. Vše jsme si tam přošli, prohlédli a nafotili. Součástí této výpravy byl i ostrov Ellie Island, který je hned vedle a tam byli první obyvatelé, ale mi už byli pořádně unavení a boleli nás nohy a tak jsme tam ani nešli a jeli rovnou zpět na Manhattan :D Šli jsme na oběd a tam už nás vyzvedl Radek. Byli jsme dost unavení a tak už jsme toho něchtěli moc podnikat, ale Radek byl nemilosrdný. Vzal nás ještě na další 3 místa a přitom spěchal, že jsme sotva stíhali fotit :D Šli jsme do parku, kde jsou ze základů spadlých Dvojčat udělané památníky s fontánou a vedle je postavená - nyní největší budova New Yorku - Freedom tower. Pak jsme šli rovnou na Brooklyn Bridge. Tam jsme se kochali výhledem, fotili a opět spěchali za Radkovými dlouhými kroky :D Pak jsme ješt šli na Times square, kde jsme obdivovali světelné tabule a pak jeli autobusem domů. Tento autobus už je o něco lepší a jede hodinu rovnou na naši zastávku :)

na vyhlídce u Sochy Svobody

každý pozná Sochu Svobody :)

Broadway, Wall street :)

památník udělaný ze základů jednoho ze spadlých dvojčat roku 2001

v parku namísto Dvojčat nyní stojí Freedom tower - největší budova v New Yorku

cesta na Brooklyn bridge

A abych to osvětlila stím jídlem. Jak jsem řekla tak vegan+glutenfree jídlo v letadlo nebylo. To samé se dalo říct i o ledničce naší hostitelské rodiny a o většině podniků a obchodů. Samozřejmě snídaně a svačiny bylo ovoce a několik večeří byly bezlepkové těstoviny a vařená borkolice. Mimo to jsem ale taky vyzkoušela frozen jogurt, řecký jogurt, jogurt s ovesnýma vločkama, chai tea latte - to bylo v plánu - a dál americký bagel, chléb, koláčky, pizzu, arašídové máslo, bezlepkové cereálie, mozarrellu, měla jsem parmazán v salátu a několikrát kuřecí maso a nevím co ještě. Takže za těch 8 dní jsem jedla všelico, protože dodržovat mou stravu by bylo opravdu složité. Ale přiznávám nemusela jsem sníst pizzu, mozarellu apod. Ale stalo se. A když jsem se pak zvášila za těch 8 dní jsem přibrala 5 kilo. Jen týden na normální stravě (a to vlastně z půlky) a co to s mým tělem hned tělá. Přibrala jsem pořádně na břichu, stehna a narostly mi prsa.

Každopádně dneškem jsem už doma a ve svém a tzn. RAW VEGAN. K tomu klystýr, běhání, cvičení a až budu mít svých 55 kilo, přidám semtam brambory, pohanku, rybu apod. a budu si tu váhu držet :)

Pokračování seriálu z NY příště...

I'm back!!

23. května 2014 v 17:05 | -K
No jak bych vám to jinak řekla.. jsem zpátky! Včera v 6 ráno jsme přileteli na letiště do Duesseldorfu a v 10:00 už jsme byli na cestě do České republiky, konkrétně do našeho Olomouckého kraje. V 8 večer jsme byli doma, ještě jsme se zastavili vyložit nějaké věci u babičky a do hospody k mamce. Pak už "konečně" domů.. No jo konečně, komu by se chtělo odjíždět z německého Bonnu a už vůbec komu z New Yorku, ale přece jen když vyložíte všechny ty kufry a cítíte vůni domova, přece jen si řeknete "doma je doma" :) Vyklidila jsem všechny tašky a kufry a konečně si dala pořádnou sprchu. Po celou dobu naší cesty domů bylo totiř asi 30° a v autě nefungovala klimatizace. A určitě věříte jak moc nepohodlné je být spocená od hlavy až k patě :D A ještě k tomu v New Yorku jsme měli jen sprchový kout, proto jsem se už převelice těšila, až si sednu do naší vany :) Pak jsem šla chvíli na PC a čekala na mamku. Kecaly jsme do půl 2! Novinka číslo 1, mamka má nového přítele. Jestli se tomu tak dá říkat, když je o 12 let mladší než ona. Tak jsem opravdu zvědavá jak se teď všechno (ne)změní. No a dnes jsem do půl 3 spala, nojo jetlag. Teď blogy, instagramy, za chvilku mi kamarádka přiveze sešity na dopisování a pak plánuju cvičit a (konečně!) běhat, venku je vážně nádherně♥ Až mi to příjde, že jsou snad letní prázdniny.. :)

V dálším článku se s vámi podělím o zážitky z New Yorku a přidám nějaké fotky :)

Přeji všem pěkný začátek (snad slunečného) víkendu♥

fitspo♥

williams-sonoma: Gorgeous AND good for you: Smoothies.

wnderlst: Yunnan, China | Jianfeng Chen

nutrifitblr: new link on my page —> foods great for getting a flat belly ♥ ♥ save now, read later :) & also 15 foods that help stop cravings!

-K

week workout & start of my journey

9. května 2014 v 9:17 | -K
Vzhledem k tomu, že mám ještě pár minutek, než tu budu mít odvoz k babičce, následně pro dalšího společníka a následně do německého Bonnu, podělím se s vámi jak jsem slibovala se shrnutím týdeního workoutu. Protože kdoví kdy se zase ozvu, tak přidávám alepsoň pondělí - čtvrtek. Každopádně jsem na sebe pyšná, že poslední 4 dny jsem cvičila tak, jak jsem si řekla :)

podnělí - Cassey abs & arms
úterý - Cassey abs & arms
středa - Cassey abs & legs
čtvrtek - Cassey abs & arms, running 30min

Co se týče toho, když budu pryč, budu se snažit dělat alespoň denně jógu a strečing a kdyby vše vyšlo, ráda bych si šla v New Yorku zaběhat :) V nových Freerunech samozřejmě :P

Na instagramu už se s vámi dělím, o začátky mé cesty :) #journey #ontheroad #travelling #trip

Tak mi drže palce, ať máme fajn cestu a ať v pondělí zvládnu můj historicky první let :)

Přeji pěkný prodloužený víkend všem ♥

Vaše

-K ♥

Loučím se a opouštím ČR :)

8. května 2014 v 21:46 | -K
Krásný večer!
Tak se s vámi vřele loučím :)
Dnes jsem měla super den. Ráno jsem kecala s mamkou, pak jsem běhala, cvičila, dala si pořádnou vanu. Pak jsem pověsila prádlo, udělala si manikúru a pedikúru, vyžehlila si po dlouhé době vlasy a dala si oběd. Pak vysávání a balení posledních maličkostí. Dál jsem si udělala úkoly do matiky (pač vím, že až přijedu nebude se mi do toho chtít), které jsem stejně zvládla možná z půlky, pak GG a šla jsem si na chvíli lehnout. Vstala jsem ani ne za hodinu, dala si večeři a utíkala na volejbal. Ten byl nic moc, přišla jsem domů, dala si horkou sprchu, čaj a koukla na Ordinaci.

Teď ještě jeden díl GG a spinkat ♥ Zítra ráno si zbalím poslední maličkosti, jako kartáček, nabíječku, svačinu apod. a po 9 hodině vyjíždíme. Jedeme ještě k babičce, které popřeju k narozkám, pak vyzvedneme mamčiného bratrance D. a jedem směr německý Bonn :) Budeme tam asi kolem osmé hodiny večer, možná dřív. Víkend bude ve znamení nakupování věcí domů - nějaké jídlo, kosmetika, mixér.. A v pondělí ve 12:00 hdin vzlétáme :)
Sledujte mě na instagramu happier_hollie a užívejte ♥ Doufám, že až za 2 týdny přijedu, bude tu pořádně teplo! :P

Dobrou noc ♥ ♥

jídelníček:

sn: banán, 2 jablka
sv: lískové ořechy
ob: ledový salát se žlutou paprikou, cherry rajčátky, dáňovými semínky
ve: -----------,,-----------

workout

30 min běh
20 min Cassey abs & arms

fitspo ♥

love

-K ♥

Fuck stress, go raw & finally relax.

7. května 2014 v 20:14 | -K
Ahojte!!!

Konečněěěěěěěěěěěěěěěě♥ Konečně jsem se dočkala toho vytouženého okamžiku, kdy je středeční odpoledne a já mám všechny písemky napsané, vše na odjezd zařízené a v klídečku si sedím doma u TV♥ Něco vám povím.. za ty dva dny jsme psali: matiku, chemii, biologii, fyziku, literaturu a znova matiku a k tomu dnes: němčinu, angličtinu, seminář z matiky a matiku třetí den za sebou. Angličtina i němčiny byly velké testy na konec lekce, takže na celou hodinu a seminář z matiky jsme si zkoušeli maturitní písemku. Tj. celkem 10 písemek za tři dny! Za prvé jsem to nestihla, za druhé ani přesto, že jsem tam byla přes čas a nestihla jsem kvůli tomu být včas na obočí a navíc jsem 2 příklady ani nevypočítala a jsem si jistá možná tak čtyřma :D No známku budu vědět až ze vrátím z NY (možná dřív, jestli mi napíše spolužačka), tak snad to nebude tak špatné.. :) Ale z toho stresu (nebo hladu?) mě pěkně bolelo břicho. Písemku jsem sotva dopsala a běžela jsem na to obočí. Naštěstí tam byla, potykaly jsme si a ještě si super pokecaly :) Pak pro lázeňské oplatky, do knihovny pro Rozmarné léto (do letadla) a do trafiky pro časopis. Kvůli tomu břichu, jem si koupila datle, které jsem snědla ve městě, ještě než jsem si dala doma oběd. A bylo to ok :) Poprvé a možná naposled jsem si koupila perfektní ELLE, který bohužel stojí 100Kč :D Ale nemůůůžu se dočkat, až ho v letadle budu číst♥ Pak jsem ještě šla tu dáálku a kopec do Kauflandu, kde jsem si vzala hrozno♥ na oběd a nejlepší sušené maruňky (60Kč) a jablka na svačinu do auta na cestu do Německa :) Pak domů, uklidila jsem, koukla na GG a šla si lehnout. Chtěla jsem na bazén, ale dnes u nás pršelo a byla celkem zima. Nám snad to počasí výjde :) No teď jsem si zacvičila (držím se svého planu 2 workouty s Cassey,jupí♥), dala si sprchu a večeři. Teď jako vždy blogy, HIMYM, Chůva, GG♥ Konečně relax, odpočinek, klid, nicnedělání... Zítra vana, mani-pedi, volejbal a jak jinak než GG :) Taky se vám zítra ozvu pravděpodobně naposledy, potom se možná budu snažit přispět nějakýma fotkama, ale nic neslibuju :) Ale určitě mě sledujte na cestách na instagramu: happier-hollie. Z NY do Dusseldorfu odlétám ve středu 21. a domů se vracím pravděpodobně hned další den, nebo v pátek :) Mimochodem dnes RAW a zítra určitě taky.. a cítím se skvěle! :) A ráno mi konečně váha klesla o kilo! Jsem zvědavá, o kolik míň/víc tam uvidím až za dva týdny přijedu. Chtěla bych jít co nejvíc RAW VEGAN a jen když bude zima apod., tak si uvařit pohanku nebo brambory. Nemůžu se dočkat ovocných stánků a obchodů v NY. Ale mimo to (protože tam budu poprvé v životě a s největší pravděpodobností i naposledy), chci zkusit nějaké Amerikou známé věci a to: froyo, macronky a nějaký výjimečný starbucks tea a z toho dovoleného coconut water a blueprint džusy. Viz. prních 5 fotek♥ Znáte tyto věci?
Co by jste si určitě nenechali ujít vy? A co je u vás nového? :)
Mějte se krásně♥

jídelníček

sn: banán, jablko, sušené meruňky
ob: datle, růžové hrozny
ve: ledový salát s paprikou, cherry rajčátky a dýňovými semínky

NY "want try"♥

froyo = frozen yogurt♥

Macaron mon amour! I migliori dolci di Parigi conquistano Roma
světoznámé makronky♥

starbucks green tea latte♥

kokosová voda/coconut water♥

100% přírodní džusy Blueprint juices♥

yoga♥

looking forward to summer grill parties♥

greysquirrels: Banana, strawberry, and blueberry smoothie bowl topped with bananas, apples, strawberries, mango, kiwi, and sprouted buckwheat

nutrition & fitness

LOVE

study hard !

6. května 2014 v 19:41 | -K
Přeju pěkný večer :)

Ani by jste nevěřili, jak mám teď ve škole náročné dny :) Opravdu se nemůžu dočkat, až zítra příjdu domů a nebudu se muset nic učit.. ach♥ Včera ve škole 2 písemky, to se ještě dalo. Odpadla nám jedna hodina, tak jsem běhala po městě - směnárna, jídlo, papírnictví atd. Po škole jsem sekala trávu - pěkná makačka a pak ještě cvičila. Rozhodla jsem se, dát si denně 2 workouty s Cassey (břicho+ruce) a 2x týdně jeden vždy nahradím za nohy. Je to hloupá půlhodinka denně a tu si prostě musím najít! Pak jsem si dala sprchu a večeři a šla se průběžně učit. Zároveň jsem u toho koukala na FB, IG, Bloglovin' + dalších x věcí, a tak se to protáhlo zhruba do 11ti. Alespoň jsem neměla problém s usínáním a padla jsem do postele jako hruška :D
Dnes ve škole 4 písemky (pomoct!) a hodiny do půl 4. Už domů jsem přišla dost hotová, ale nešla jsem spát, šla jsem se učit. Dnes jsem se rozhodla se nejdřív naučit a pak zbytek a je to lepší. Teď mám alespoň volno :) Koukla jsem na Prostřeno, dala si večeři, teď Ulice a blogy. Pak HIMYM, zacvičit si, Chůva, Ordinace, klystýr. A dobře se vyspinkat, zítra náročný den! Další 4 celohodinové testy.. uf! Držte mi palce prosím :) Po škole pochůzky: obočí (jupí), do kaufu pro mňamózní sušené meruňky na cestu do Německa, koupit si luxusní časopis do letadla a naše tradiční lázeňské oplatky na přivítanou v NY :) Pak domů, oběd, bazének a už jen lážo♥ Jídelníček chci taky zítra konečně odlehčit a jíst raw. Dnes jsem chtěla taky, ale jednoduše jsem byla tááák vymrzlá, že jsem se musela něčím zahřát. Pak volný čtvrtek, balení, mani-pedi před odjezdem a volejbal ;) A páteček v 10:00 směr Bonn :* Tam bude pohodový nákupní víkend - kosmetika, jídlo a věci, které si pak chci odvézt domů. A pondělí v 9:00 směr Dusseldorfské letiště a 12:00 odlet směr New York♥ První historický let, tak snad si to vše užiju a vše se vydaří.

Mějte krásně♥

sn: banánové smoothie
ob: banán, datle
sv: jablko, sušené meruňky
ve: rýže s konopným semínkem, mražená polévková zelenina (změna? ano! doma už nemám hory kořenové zeleniny, ale jen salát)

want to buy in NY♥

NY♥

Don't care..

with love

-K ♥

one week and I won't asleep

4. května 2014 v 19:41
Ahojte!

Nejdřív k tomu nadpisu.. Přesně za týden totiž budu usínat s myšlenku že "zítra odlétám do New Yorku" a přesně proto nepřipadá v úvahu, že bych (pokud nebudu unavená jak mimino) klidně usla. Dnešek byl super den. Až na to, že mám stále v břiše pocit hladu (ale i přesto jím správně!♥) a celou nos jsem skoro nespala, tak bylo vše fajn. Odpočinková a zároveň i aktivní neděle. Dopoledne jsem byla běhat a pak celé odpoledne (kromě strečingu) v posteli a u TV :) Teď jsem se najedla, ukázala mamce mé nákupní plány do NY (jen nejdůležitější část) a jdu koukat na Simpsny, Chůvu a pak celý večer na Super drbnu :) Už se těším, až si ji pustím z mobilu v letadle!! ♥ Nemůžu se dočkat, až zítra začne tenhle nejsuprovější týden :) Zítra píšeme z chemie a budu zkoušená z češtiny (umím všechno!) a v úterý fyzika a biologie a středa němčina a angličtina. Je toho dost, ale tak nějak si věřím :D Čtenářský list i projekt do němčiny jsem už dokončila - super! - jsem to ale pilná studentka :) No a zítra nějaké nákupy jídla a směnárna, ve středu časopis na cestu do letadla (+ v Německu si chci vzít nějaký v němčině), lázeňské oplatky jako dárek na přivítanou, zajít si do kaufu pro nejlepšejší sušené meruňky na svačinu na cestu a ke kosmetičce na obočí. :) Ve středu bazén, ve čtvrtek volejbal a jinak snad bude ještě sluníčko a budu si moct jít zaběhat. Ale zítra bych ráda posilovala s Cassey a navíc nemá být moc teplo a mám s tetou sousedkou sekat zahradu. Hlavně no stress!♥ Dneska ten běh byl nic moc, byla pěkná zima a ještě teď to cítím v krku. Navíc na horách šel vidět sníh. V květnu! Ať už jsem pryč.. škoda že NY neleží v tropickém páse :D
Mějte se krásně, užijte si poklidný nedělní večer a skvělý vstup do nového týdne!

jídelníček

sn: ledové banánové smoothie s karobem, kokosem a lískovými ořechy
sv: jablko
ob: vařená pohanka s mrkví a vejcem, dušený celer
sv: jablko a pomeranč
ve: pohanka s hráškem, salát (ledový salát, rukola, rajče, dýňová semínka)

workout

35 minut běh
strečing

Taky jsem se rozhoda, že vždy na konci týdne napíšu shrnutí, jak jsem celý týden cvičila, ať mám přehled jak to flákám/neflákám :)

takže 18. týden:

1x bazén
1x volejbal
1x workout s Cassey
1x běh
1x kolo

Tento týden jsem to opravdu neřešila a i přesto nakonec nemůžu říct, že jsem se nehýbala.. ale jednoduše to byl odpočikovější týden :) Až se vrátím z NY tak budu mít krásné nové oblečení a novou motivaci, tak se do toho dám :) A navíc stačí jíst správně a už se cítím líp a příjde mi, že vidím změny (a na cm tam opravdu jsou) :)

Abs are showed in the gym, but made in the kitchen!

lavagabonddame: Caffe Primo on La Vagabond Dame

summerhigh: get a killer body using these amazing tips!

blackyoungster: For more like this, take a look at, BlackYoungster

richspo♥

what-id-wear: What I’d Wear : The Outfit Database (source : Rami Hanna )

lucy:

macrons soon in NY♥

senyahearts: Rosie Huntington-Whiteley in “Paper Dolls Or Noir” for Jalouse Magazine, May 2014 Photographed by: Mathieu Cesar

愉快

sheissweetlikecola: http://sheissweetlikecola.tumblr.com/http://shesmadeinengland.tumblr.com/http://workfordreambody.tumblr.com/ALWAYS FOLLOW BACK