Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života. Mark Twain
:):)

Srpen 2013

den 62. - last holiday nighttt

31. srpna 2013 v 19:54 | -L
Dnešní den? Opravdu vyvedený. Jak už jsem psala, tak včerejší mlýnice nedopadla nic moc. Babička mě ráno vzbudila teleofnem a já se rozhodla jet k ní na kole. Tam se jelo úplně bezvadně. Funguje mi taky už tachometr, tak jsem měla supr přehled! Měla jsem fajn náladu tak jsme i pokecaly a tak a dostala sem penízkyy, takže mám na bundu i šaty, paráda! :) No vyjela jsem asi ve tři nadšeně domů a v prvním kopečku jsem špatně přehodila a posrala a shodila řetěz. Nepovedl se mi nahodit, tak jsem stopovala a nějaký pán mi to spravil, boihužel řetěz je zkřivený z toho, jak se tamm sekl. Tak jsem to nějak došlapala zpět k babičce a že pojedu i s kolem v půl 6 domů. Byla jsem hrozně našvaná, pač jsem se těšila, jak doma vše stihnu a pač jsem byla unavená, tak jsem si šla lehnout. Babička mě vzbudila, že jeden pán mě hodí domů, Tak jsem byla ráda, že to nemusím tahat buzsem. Stavila jsem se k mamě, vzala hroznoo, dala jí pětikilo a máčka od babi k narozkám a jela domů. Teď jsem tu asi dvě hoďky a chtěla jsem jít spát, ale asi už to nestíhám, pač máme jít k Juránkům a pak na kapradí.. a to vám říkám, dnes to rozjedu !! Za ty nervy, za Nepože a za poslední letní večer!!!! ♥ No já jsem se nacpala, za ty nervy jídlem a taky jsem si pustila pořádně nahlas Evropu 2 a pořádně tu pouklízela. Taky mi strejda Nevrkla dal jablka ze mlýna, parada. Teď ještě udělat nehty a zčekovat tady fitspa, blogy atd. a zacvičit si a pak už asi let's go naproti dnešnímu večeru. ;) A jinak zítra půůůst, už se clekem těším a pak celé září - omezit ořechoviny, obiloviny i sušené ovoce.., budu lehká jako vítr :) Jinak blíží s emi škola a co musím zařídit? spravit kolo, vyřídit si průkazku, nakoupit v kaufu, zajít do nemocnice na krevní stanici, koupit mamce barvu a vyřídit si obědy...v pondělí chci taky s děckama někam sednout a hlavně pořáádně pokecat s Domčou! A později vzít si učebnice a papuče do školy, zeptat se Domči na podprdu, koupit učebky od Daliho, zajít k doktorce na vážení a pro bezinfekčnost, nakoupit jíídlo na vodák.

snídaně: jablečná kaše, hruška
svačina: květákovo-rajčatovo-paprikový salátek
oběd: švestky, kedlubna s rajčetem
svačina: jablko, hrozno, ringle
večeře: jablečná kaše, květák s rajčetem, hrozno, nektarinka

15 km na kole
cca 35 minut cvičení (ruce, nohy, nejvíc břicho)
200x švihadlo

today ftispoooooo

beautiful last summer-holiday night guyzz! ♥

-L

den 61.

31. srpna 2013 v 10:16 | -L
Ahojte! Včera jsem to měla odpoledne už poněkud nabité, tak jsem se nestihla ozvat. V poledne jsem byla pokecat u Denči zatímco mi strejda vyměnil duši, pak jsem doma žehlila a šla si zdřímnout. Pak jsem jela na projížďku do Jesu, koupila si další duši a pro Kačku kalhotky amamku zapalovač a samozřejmě datle na sváču :D No dojela jsem asi v pět, zacvičila si, sprcha a došla Kačka. Pokecaly jsme, já se najedla a nalakovala si nehty a došla Terka. Pak Kačka šla a my se začaly chystat na mlýnici. Byly jsme kočky, ale mlýnice byla celkem na prd. Jako lidí dost i dobrý, ale hráli úplně na prd nějaké blbé drumy. Tak jsme se asi ve tři sebrali a jeli jsme i s Míšou a Denčou domů. Dnes mě vzbudila babička ať dojedu busem, ale ty mi jedou na prd, že bych mla celý den zabitý a tak teď sednu na kolo a jedu do Vidnavy. Chci dojet tak ve 4, abych si stihla dát šlofíka, taky chci volat s tetou Olou a rááda bych si našla čas, abych začla číst Malého prince ;) A večer hospoda a kapradí.. No takže teď běžím, byee :*

snídaně: broskovo-anánové smoothie, hruška
svačina: fíky
oběd: květák, kedlubna, rajče
svačina: švestky, datle
večeře: paprika, květák
II. večeře: broskve s medem, kedlubna s rajčetem

14 km na kole
20 min posilování břicha + stretching

fitspo

-L♥

den 60. - 60 dní prázdnin za mnou♥

29. srpna 2013 v 21:32 | -L
Good evening! :)
Už šedesát dní :O Léto, prázdniny, volnost, ale taky tvrdá práce.. už 60 dní pryč - wow :) a nevdzdala jsem to! Ikdyž byly těžké dny a pamatuji si i týden.. I'm proud♥ A budu se snažit ještě víc a až bude škola, bude to má úžasná rutina.. cvičit, běhat, kolo, plavání, posilka - a ráda bych aby taky jóga a box. (y)
Mám se fajn! Dnes dopolko jsem dokoukala film, co jsem u něj včera usla, pak pretty little finále a vyjela jsem na kolo. Terka ani Denča nemohly, pač jim bylo nějak špatně a tak jsem se rozhodla jet za babičkou do Vidnavy. Ale byla jsem hrozně unavená, tak jsem to v Supikách otočila. Stavila se u mamky v práci pro jídlo z kaufu. A pač říkám, byla jsem strašně mrtvá hned jsem si šla lehnout. Ale nebyl moc čas, tak jsem asi hoďku spala a jela k Terce, na chvilinku pokeccat a dovézt jí flashku s PLL a pak na volejbal. Jsem asi dobrá smolačka, pač jsem po cestě píchla, ani neívm kde! Sjela jsem ten kopec a šla pěšky, takže na volejbal jsem se opozdila, ale nevadilo to. Volejbal jsem si celkem dobře zahárla, zima ani taková nebyla. Pak jsem teda šla k Denči, domluvit se se strejdou, že mi tu duši vymění, kolo jsem tam nechala a šla domů. Takže zítra půjdu do práce cestou s mamkou a zajdu tam s tou duší a aspoň chvíli pokecám s Denčou. Nemá s kým zatím jít zítra na mlýn, tak uvidím a třeba jby nevadilo, kdyby šla se mnou a Terkou. Jenže já sama neívm, jeslti epojedem do Adolfek za Denčou H., uvidíme zítra :) Každopádně už se těším až budu s Terkou a celkově na mlýn na idi a na párty párty, snad nebudou žádné komplikace a bude fajn :) No jinak zítra jako pátek byhc měla mít půst, ale protože vím, že budu muset dluho vydržet a navíc, nejsem nijak přecpaá nebo tak, tak ho zase nechám na neděli a dál se uvidí :) Tak teď jsem si zacvičila, napapala se a kecám na FB s Anetkou, koukám na Princeznu ze mlejna a silně věřím, jak napíše.. ;) Zatím běžím do sprchy, pak OC a spinkat.. Už jen tři dny tyjo, neuvěřitelné :O Do školy se těším na lidi, nové věci, jsem zvědavá :) A právě proto musím dnes rozumně spát, pač zítra mlýnice, pak chce s Denčou do hospody nebo do Jesu pařit zase v sobotu a v neděli je fotbal, tak to toho moc nedospím a k tomu denně na kolo.. málo času :) A pak celý týden 6.20 budíček :D Ale zase budu mít splněno, kdyžž budu jezdit do školy na kole :) Tak přejí hezký večer :*

snídaně: banánovo-brosková kaše
oběd: meloun, květák s rajčátkama
svačina: fíky, 2 broskve, jablko
večeře: kedlubna s rajčaty
II. večeře: broskve s medem

cca 10 km na kole
cca 15 minut cvičení břicha
- ano menší odpočinek, ale dělám to podle toho, jak to cítím, mé nohy už to totiž potřebovaly :) ale dál s challenge samoizřejmě pokračuju ;)

/love workouts/

/and i almost have../

/thanks God/

/přesně tak je to s mojí bicycle-challenge/

/i can, i will.. having flat stomach/

Goodbye

-L♥

den 59.

28. srpna 2013 v 19:49 | -L
Ahoj ahoj ahoj! :) Včera jsem se neozvala, protože u nás byl opravář na mikrofon a repráky a odvezl si počítač. Ale teď vše stoprocentně funguje - konečně! :) No takže včera jsem počkala až odjede a jela jsem na túru do Zlatých hor, bohužel sama, pač Denča se necítila dobře. Potom jsem se napapala a vyrazila do zejfu k Terce na párty. Bylo to fajn a nakonec jsme se přesunuli dovnitř a brtuálně jsme kecali a drbali nejvíc s Denčou a Míšanem až do 6ti do rána! Pak jsem se dvě hoďky vyspala a jela domů, pač tu byl opravář na kamna. Vytáhl z mamky 8 kil, ale už topíme :) No pak jsem koukala na modelky a na TV a došel Blaník a donesl ten počítač. Pak jsem jela za mamkou, mám půjčenou softshellku na vodák a taky k Denči, je mooc hodná, mám dvě teplé mikiny, dres a flašku taky na vodák a ještě jsem si půjčila povinnou četbu - Malého prince. Pak na kole do jesu, koupila jsem si jen legíny, lak a lůj a taky datle na sváču a zmokla jsem. Teď - jsem mimochodem happy pač Jirka se kooonečně ozval a vysvětlil, proč teď nepsal :) Nemůže najít práci, noo tak uvidíme jak to všecko dopadne, ale věřím ve správný konec a akový jaký bych si přála :) No nic tak teď si zacvičím, dám sprchu a konečně se budu dívat na svůj vysněný staený film - Na palubě jednorožce :) Tak přeji krásný večer..

snídaně: banánovo-slunečnicová kaše
nektarinka
svačina: lískové ořechy
oběd: jablko s minimem ledového salátu
olivy
"rawtziky" ze včera :D
svačina: švestky, datle
večeře: jablečno-banánová kaše
II. večeře: květák s rajčetem

cca 14 km na kole
cca 40min posilování
200x švihadlo

wish beautiful evening & night

-L

ooou shit, good workout behind me, good job, and good feeling ! let's go to the shower and feel your greatness and your beautiful spirit and soul.. and do it again and again and see major change in the mirror and there is it.. your flat stomach, your abs, your muscles ! let's work harder and harder. train insane, or remain the same baby ♥

here is it:

i can do it! and i will! GO!

-L ♥

den 58.

28. srpna 2013 v 14:26 | -L

snídaně: jablečná kaše, hrozno
oběd: květák, paprika
svačina: banánová kaše, nektarinka
II. svačina: lískové oříšky, jumbo rozinky
večeře: okurkový salát s omáčkou ze slunečnicových semínek
II. večeře: 3 jablka (párty - šla jsem spát v 6 ráno:D)

cca 36 km na kole!!!
cca 15 min posilování břicha

-L

den 57.

26. srpna 2013 v 21:45
Ahooj, moc toho nenapíšu, snad zítra budu mít víc času :) Dnes jsem dopoledne brouzdala na netu, pak jsem koukala na OC. Odpo jsem jela do Jesu do kaufu a taky si koupit datle do města :) Pak jsem u mamky vyzvedla švestky a meloun, vyložila vše doma a jela k Bohajdě. Super jsme pokecaly a teď jsem došla domů, nejdla se a dám si vanu, umyju si hlavu a pak OC a Dr. House. Chtěla jsem koukat na stažený film - Na palubě jednorožce, ale mám strach, že mezi tím mamka dojde a přeruší mi to, tak to nechám na zítra na dopoledne. Ve dvě dojde Blaník a pak do Zlatých na kole s Denčou pro nějaké věci do práce a koupit kešu a pohanku a večer k terce na párty :) Co se týče pohybu, tak dnes jsem moji výzvu na kole zvládla.. a dál chci Zlaté, Rejvíz, 4ervená voda, Ramzová, snad to výjde :) A pokud mohu popravdě říct jak je to s jídlem, tak nejsem vůbec spokojená, příjde mi že se furt musím cpát.. Pa a hezký večer

snídaně: švestky
svačina: rozmixovaný banán, švestky
oběd: grep, jablko
svačina: datle, hrozno
večeře: jablko, květák, mrkev
II. večeře: slunečnicové smeínka s medem, jablko

cca 21km na kole
15 min posilování břicho + trošku nohy

Dobrou noc

-L

den 55. a 56. - předposlední weekend :)

25. srpna 2013 v 19:51 | -L
Takže v sobotu jsem se krásně u babičky vyspala. Celý den jsem celkem dost jedla a hlavně švestkovala.. Odpo jsem jela k Davidovi do Kraše. U dědy jsem pozalívala a povysávala a u Davida to samé + jsem pouklízela a umyla nádobí a dnes jsem mu vyžehlila košile. No navečeřela jsem a asi v šest jsme vyrazily na opíkačku kousek od hospody v Hukovicích. Tam jsem se právě cpala švestkama přímo ze stromu - parádní! No a pak se tak nějak ozval Jirka, že přijede a bue tam spát, tak jsem to domluvila a přijel. Bylo to celkem divný, seděli jsme u Davida a napůl koukali na tleku a já furt něco mlela. Ale asi dobrý, protože ikdyž trochu trapně, rozpačitě a neromanticky - tak se to zakončilo jak mělo a jel asi v jednu domů :D :) A pak se ozval že už dojel a přeje dobrou noc. Dneska jsem se zase fajn vyspala, vyžehlila ty košile a seděla na balkoně, když mě prozvonil. Dopo jsme šli s Davidem ještě nakrmit Conora, tak jsem si šla nasbírat domů jablka a švestky. mimo to mám dnes půst, takže se těším, až si zítra dáám ;) No a pak mě Daivid hodil k babičce a tam jsem byla asi hodinu a jen kecala saý pesimistický blbosti a peníze atd. atd. a mně nedala kromě dvoustovky na jídlo ani korunu a to jsem říkala, jak jedu na vodák, jak jsem utratila za věci do školy, že musíme doma spravit kamna a dřez, že máme novou kupelu a nic.. moc štědrá babička no ;) David mi alespoň dal 500,- to jsem koukala, tak mám svou půlku na vodák. No pak jsme mega nabalená jídlem jela domů a Denča mě čekala, aby mi pomohla s taškou. Doma jsme nalakovala nehty, převlíkla se a šly jsme na fotbal. No a kdo tam nebyl.. Jirka ;) Ale přišel na chvíli, moc jsme spolu nemluvili a pak jel domů, takže nic nového.. ale ráda bych s ním zase byla, ale neívm, kdy na to zase dojde :( No a teď tu mrznu a chystám se s Denčou a spolkem k Juránkům. :) No a jinač zítra ani pozítří nemusím do práce.. takže plánuju párty u Terky, zítra scuk s terkou, v úterý kola s Denčou do Zlatých pro zbytek věcí, taky kaufland, bazén a hlavně denně trénovat na kole a to samé první týden v září a pak už vodák :) Ale taky vzhledem k tomu, že mamka bude v práci, tak budu mít trochu chillu doma :) Aaa teď si hezky píšem s Jirkou, ale já už běžím, tak přidávám jídelníčky jo a co se týče pohybu tak ano, zanedbala jsem to o víkendu.. ale od zítra to rozjedu ve velkým ;)

sobota

4. PŮST !

Pkěný večer ♥

-L

den 54.

25. srpna 2013 v 19:29 | -L
Takže v pátek jsem vstala, modelky - vyhrála Joanna, pak běhat a cvičit a ve tři jsem jela k babičce. Už jsem se těšila a bylo to clekem vpoho. Byly jsme se i projít, v sekáči mi něco koupila a v hrušce kešu.

STRAVA
snídaně: jablko, banán s medem a mákem
oběd: paprika, rajče s mořskou solí a olivovým olejem
svačina: hrozno, kešu
večeře: zel. salát (rajče, paprika, kedlubna)
II. večeře: švestky, banán

25 minut běh
cca 15 minut posilování břicha + strečing

den 53. - free

22. srpna 2013 v 22:03 | -L
Hezký večer. Dnešek byl nuda a pohoda. Jirka se celý den neozval a to jsem věřila, že dnes konečně půjdeme ven. Tak třeba za deset let noo! Akorát teď večer prozvonil, ale co to je ? Nic, kašlu na něj :) No dnes jsem tedy pozdě vstávala, koukala na modelky, jídlo, šla si zdřímnout, šla do obchodu pro rozinky, koukala na telku a šla na volejbal. Tam jsem mega zmrzala, šla do hospody za mamkou pro klíče a domů. Dnes mi asi nejmíň pět lidí říkalo ať už nehunu a blá blá.. to bylo asi těma novýma uplýma legínama :D No a dnes mám cvčičit, ale upřímně ještě jsem neodmrzla, tak vážně nevím.. Zítra mám jet k babičce a v sobotu z tama k Davidovi a chtěla jsem jet na kole, ale v této zimě na to asi kašlu. Ale asi se teď vrhnu na běhání a vemu si i tam boty a bude klídek, tak budu chodit běhat oba dny a zítra dopoledne asi taky. Ráda bych cvičila, ale když je mi taková zima.. no neivm. Jinak se mi zas vrací chuˇjídlu, furt teď čučím na nějaké inspirace a doma banány, rozinky, jablka, med... A zítra bych to viděla na kešu :D Mamka je zase na hradní, tak budu asi dlouho koukat na OC a zítra budu mít dopoledne klid, pač bude spát, pak modelky a ve 3 jedu k té babičce. No snad mi ještě bude teplei a zacvičím si, ať jsem se sebou spokojená :) No a doufám, že brzy se mi začnou méně projevovat tyto detoxikační příznaky jako je hrozná zima a bude to v normě :) Přeji fajn večer

snídaně: banán, švestky
oběd: zeleninový salátek (rajče, okurka) s olivovým olejem a mořskou solí
svačina: jablko a banán s medem a mákem
večeře: jablko, rozinky
II. večeře: švestky, banán s emdem a mákem

2h. volejbalu
25 minut posilování + protahování

Good night♥

_________________________________________

Ooooh God, překonala jsem se a pořádně jsem se poprotahovala a zaposilovala si - na nohy a ruce poloviční dávku, ale jsem spokojená. Trochu jsem se i rozehřála, takže ručky vpoho a nožky jsou ještě trochu chladné, ale už vím, že příště jen stačí zaposilovat si a bude tepleji :) Teď si napusítm horkou vanu a umyju si vlasy. Pak OC. Btw Jirkovi jsem napsala a omluvil se, ale dokud se neuvidíme, tak si prostě nebudu dělat iluze :) No jinak zítra dopoledne si věřím, že si půjdu zaběhnout :* Jo a ještě detail, vím, že je zítra pátek a to znamená půst, ale protože jím průběžně i oříšky a sušené ovoce a je mi dobře a hlavně - budu u babičky a tohle byhc jí asi nevysvětlila, tak půst prostě vynehchám. Dobrou znova :*

-L

den 52. - beautyy

21. srpna 2013 v 22:38 | -L
Přeji hezký večer - spíš noc. Takže dnes jsem vstala, jako každé ráno snídaně, modelky, oběd a pak jsem jela na kole do Jesu. Tam nákupy - rifle, tílko a tílko na sport, lak, třpytky na nehty, banány, jablka a mrkve, potom čajík, mamce kafe, datle na sváču a to je asik vše. Z riflí jsem moc happy atílka taky, konečně budu mít krásné věcičky na sebe. A zbylo mi 15 stovek a to bude na šaty a bundu a možno si šaty koupím taky u ťamca, mají tam hezké. :D A hlavně proč jsem tam byla, tak jsem byla u doktorky na výsledky a krve a nečekaně mi řekla, že mám naprosto vše, včetně štítné žlázy v pořádku, jediná maličkost - nízký cholesterol, ale to je z toho, že nejím nic živočišného původu a není to žádný problém. Takže parada. No nic dofičela jsem domů a koukala na House, pak počítač, telka, nic zajímavého. S Jirkou jsem nebyla, pač napsal, že nakonec nemůže. Ale hezky jsme si psali a byl hodný, říal jak se na mě těší a chtěl po mě nějakou fotku, hustýý :) No pak jsem si zacvičila na břicho a dala jsem si luxusní vanu. Zapomněla jsem, že jsem si chtěla zalepit brýle sekunďákem a jaksi mi vyprcl na ruce, tak jsem to asi tři hodiny drhla :D No a teď si dám čajík a až skončí na Markíze Supernáhradník tak se vrhnu na Pretty little a na OC konečně. Mamka je v práci na hradě, tak příjde pozdě a zítra do práce nejdu. Takže doufám, že to s Jirkou konečně vyjde a v pátek ppofičím na kole do Vidnavy a v sobotu do Kraše.. No a to beauty.. právě jsem si udělala přeekrásné nehty (ale protože některé laky jsou od ťamana tak pěkně smdí až mě z toho bolí hlava, snad to přejde:D) - inspirace na netu a přidám foto :) Dokud mám takto krásné nehty, plánuju si hrát a proto jsem si postahovala do PC spoustu inspirace, už jen mít peníze na laky.. ale mám jich doma dost, to je pravda :D
Co se týče stravy, tak spokojenost a normálně mi poslední dobou i kručí nějak v břichu :o A s pohybem spokojenost. Na váze už hubnout nechci, mám cca 57,5kg a s tím jsem spokojená. No já bych teda kliděně ještě šla na 55, ale na začátku září mám jít na vážení k doktorce, tak chci mít stejně jako teď. No a co se týče postavy, tak budu tak makat, až mi zmizí špeky na bčichu a na stehnech a budu naprosto spokojená. Pak už jen bušit a bušit abych byla namakaná ;)

snídaně: nektarinka, jablko
oběd: rozmačkaný banán se skořicí, datle
svačina: nektarinka
večeře: ledový salát s jablkem
II. večeře: 2 jablka s medem

cca 17 km na kole
cca 10 min posilování na břicho

Day completed.

Tohle jsou mimochodem ty nehty, skoro přesně takové mám :P