Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života. Mark Twain
:):)

Duben 2013

30 DS: day 27, 28

30. dubna 2013 v 21:11 | -L |
Dnes asi nic moc nového. Včera jsem hezky bal doma, ráno jsem vstala, dala si snídani, pak koukala na Gossip girl, pak oběd. Pak jsem si četla a šla jsem cvičit a běhat. Mamka došla domů, že musí na chíru s tou rukou, tak jsme jely s tetou Pavlou. Mamka dostala dlahu a šly jsme ještě navštívit dědu. Pak že vyberem peníze a nakoupíme v Albertu, ale na účtě měla 120,- takže nic. Takže dost zlý a to ještě vybrala mé úspory na výlet :( Zůstala jsem v Jesu a šla za Anetkou, šly jsme na koncert gymplu "Studenti sobě" a pak na volejbal. Potom jsme kecaly s Libčou a jely v devět. Doma jsem se chytla s mamkou a pak jsem si před spaním pěkně pořvala, pač jsem toho už měla plné zuby.
snídaně: vlkočková kaše
oběd: těstoviny se sýrem
svačina: jahody
"večeře:" 2 krovky, BeBe, hrst grilované kukuřice ://
Dnes jsem vstávala později, šla jsem totiž k zubařce. Tam mi trošku zaplácla ten hnědnoucí uražený zoubek (mimochodem spokojenost:) - zatím) a jinak mi řekla že vpoho. Pak jsem si na zastávce v Písečné četla (snad jsem to už zmiňovala - knížku od Kíťuly "Nebojte se zvítězit"), byla jsme pozitivně naladěná a šla k doktorce s tím že mě furt bolí hlava. Objednala mě na čtvrtek ráno na odběry. Ve 4 jsem dojela domů a šla si lehnout, pak s mamkou na čarodějnice, na zmrzku, cvičit a teď sem zde a snad mi výjde další obchůdek z votoče se svetříama :) Poslední prachy v háji :D Ale dnes mi přišly krásné tři trika za kilo.. hlavně že nemáme na jídlo no :D A snad něco taky pošle teta Olinka, btw mamka ji dnes bude psát o půjčku.. Jdu koukat na Šéda pa
Jídelníček:
oběd: držďová pol., trošinka vepřového masa, chleba
svačina: pomeranč, chleba s máslem
2 kopečky zmrzliny
večeře: jablko, chleba s máslem

Dnes ráno 72,0kg tak jsem zvědavá, ale užfakt musím pořádně makat! Chci totiž tohle:

Pa

30 DS: day 26 - bad dayyy

28. dubna 2013 v 16:34 | -L |
Dnes opravud bad day. Včera jsem se tak hezk yi s tou Kíťulou nabudila na vše správné a dnes jsem se ládovala buchtou průběžně celý den. Ovšem od zítra a oznámím to i mamce přecházím na syrovou stravu. Samozřejmě cvičení nevynechám. Teď jsem s mamkou koukat na Na vlásku a mimochodem jsem s ní doma dva dny a už máme ponorkovou nemoc! Hnus. Zítra jsem doma tak si hodím nožky nahoru a čááu. joo btw jsem začala číst knížku od Kíťuly "Najděte odvahu zvítězit." a dost dobré :)
Jídelníček:
snídaně: půlka pomeranče, dva celozrnnéplátky s marmeládou
svačina: buchta
oběd: zelňačka, nudle s kuřecím masem, pažitkou a parmezánem
večeře: rozpečený celozrnný chléb s vaječnou pomazánkou

30 DS: day 24, 25

27. dubna 2013 v 10:42 | -L |
Zdravíííííííííííčko! Dnes jedině s doboru náladou :) Včera ve škole clekem pohoda, akorát jsme měli poslendí zvonení, takže jsem smrděla jako ocet, záchod, stará pánská voňavka a tak dále :D Po škole jsem zcela překvapivě šla na bus s Denčou Hákovou a bylo to supr. Rozhodly jsme se jet později a kecaly jsme a kecaly.. O třídě, o problémech, pomluvách, klukách(spíš tom jejím), holkách ve třídě a tak dále, prostě jsme se super pobavily a byla jsem moc ráda! :) Můj pozitivní přístup je taky v tomto: včera jsem měla skvělý jídelníček, samozřejmě jsem si zacvičila a byla běhat a to neuvěříte s kým.. s Kíťulou!! :) Napsala mi, jeslti nechci ven a já že nesíthám, že jdu teď běhat a pak na návštěvu (ke Kuginovi) a ona jeslti může se mnou, samozřejmě jsem souhlasila, pod podmínkou, že nebudem moc kecat, pač byhc to asi neudýchala. No a nečekaně jsme si celou dobu povídaly a s dechcem jsem celkem vystačila /:o/ a běžely jsme pak až k ní, pak se prošly ještě směr Zejf a pak už jsem musela utíkat domů. Po cestě jsem řekla Denči, že bych dala nějakej volejbálek na hřišti :) Doběhla jsem domů, dala si sprchu a že půjdem k tomu Kuginovi (úmysl - získat vajíčka a mouku abysme mohly péct buchtu a jistěže ho pozvat) :P No ten napsal že je u Juránků, tak jsme tam došly a on seděl venku se Slavíkama a Macíkama, tak jsme šly odvnitř. Protože nějak nepřicházel, já si dala Mattonku, napsala Kíťule a šla k ní. Asi dvě hodiny (možná ani ne) jsem se tam mazlila se štěňátkama, dala si Kíťulin salát na večeři - mňaaaaam! Mít tolik surovin doma tak si pískám.. :D No zase jsme pokecaly, protože jak se ukázalo bě se snažíme žít zdravě, běháme a mám dost společných názorů, stejné myšlení ohledně společenských a pozivních-optimistických věcí. Kíťula je hold taková energistka! Bylo to supr! Díky tomu jsem hlavně tak dobře naladěná a jsem ráda, že máme něco společného a teď když jsem slyšela o Kíťuliné stravě a že jí ani nic jiného skoro nechutná, jsem namotivována pokračovat (a ještě lépe) ve své dietě. Pak mi mamka napsala, tak jsem musela jít a šly jsme ještě k tomu Kuginovi, tam jsme se trochu napily (já dvě tullamorky s kofolou - ani mi to už nechutná tyjo), pak se trochu chytli a tak jsme vzali vajíčka a mouku a šly jsme domů - o půlnoci. Doma jsem namazala mamace ibalginem tu napuchlou ruku a šly jsme spinkat. Ráno (teď) budíček v půl 10, dala jsem si pěknou snídani a teď jsem obhlídla fb a votoč, napsala děkcám o tom volejbale no a teď už se tu svěřuju :D Za chvíli půjdu s mamkou dělat oběd - rizoto a buchtu (jablkovou perníkovou) pač má tu ruku, a v půl 2 chceme asi jet do České s Pavlou Macíkovou na fotbal na dorosty. Pak možná ten volejbal když to klapne (ale asi až zítra) a pak cvičit, a na podvečer jsem zase domluvená s Kíťulou na běhání, ale snad nebude pršet. :) Joo jinak dobrá zpráva, už jsem docvičila 30 day squat challenge!! Včera jsem dala 250 squatů a parada. A proto si asi denně přidám nějaké to cvičeníčko na zadek a stehna, aby mi to neochablo - možná spolehnu na blogilates, nějaké holky na vv to doporučovaly :) A v pondělí do školy nejdu takže hezky prodloužený víkend, krása :) A ve středu svátek, takže máme obě s mamkou volno, takže v úterý pojedem asi (spíš ano) do Kraše popřát babi, dědovi a umýt okna hlavně. No kdyžtak ještě večer dopíču jídelníček, ale zaítm se mějte, pa
Jídelníček day 24
snídaně: celozrnná bulka se šunkou, paprika
oběd: polévka(divná), vajenčá omeleta s těstovinami a rajčata - super zdravý a nevídaný oběd ve školní jídelně!!
svačina: sušenky Ego cereals
večeře: zeleninový salát (pažitka, kedlubna, cibule, okurek, paprika,....)
zákusek 4 jednohubky s hermelín. pomazánkou - nechtěla jsem urazit u Kugina :D

No a dnešní ranní váha, to neuvěříte pač je za dlouhou dobu nejmenší, a zdraovu stravou ji ještě snížím - 70,7 kg !!!! :)

Jídelníček dnes (day 25)
snídaně: dva celozrné krajíce s máslem, jablko
oběd: zelňačka, čína (kuřecí s rýží)
svačina: perníková buchta
večeře: ledový salát, kopeček zmrzliny
II. večeře: kousky jalbka a pomeranče

+ dneska půl hoďky běháníčko, 30 DS, sklapovačky :)

Vaše milovaná -L

30 DS: day 22,23

25. dubna 2013 v 16:38 | -L |
Tákže včera jsem měla zase nabitý den, proto jsem nenapsala. Ale včera vlemi sportovní den. Přijela jsem domů a že pojedu na volejbal na kole. Protože jsem nestíhala a foukalo, tak jsem si to v půli cesty rozmyslela a jela jsem zpět :D (takže projížďka na kole) Pak jsem chtěla jít cvičit, ale byla jsem strašně unavená a bolela mě hlava, tak jsem si šla lehnout. Vzbudila jsem se plná energie a tak jsem si dala 3. level 30 day shred, pak 240 squatů a sklapovačky. Protože i tohle mi bylo málo, šla jsem si v osm hodin zaběhat. Kráááááááása. A co se týče jídelníčku tak parada. Jinak ve škole celkem nuda. Mamka už chodí do práce a je z toho celá bolavá chudák, to přejde jak si zvykne.. snad. :) Jinak jsem si psala s teotu Olinkou a prý mi pošle nějaké oblečení na cvičení, řasenku, penízky (např. na výlet když už na exkurzi nejedu) a taky hlavně novou postel!! :)
snídaně: kiwi
oběd: knedlíčková pol., rizoto
večeře: jablko, kedlubna

No a dnes zase fajn. Hned ráno mě potěšila váha a samozřejmě se potvrdilo, že když nežeru (tak jako včera) tak půjdou kila dolů. Krásných 71,8kg!! Ve škole celkem mazec, psala jsem dobrovol. z matiky a něminy a pak jsme psali z chemie a zemáku a dobré celkem! :) Akorát z bižule jsem dostala za dva, tak budu muset nasbírat jedničky, pač nakonec roku chci jen 3 dvojky, ovšem neívm jeslti to dám! :o Po škole jsem jela na bazén, dala si nádherných 60 bazénů (rekord!) a šla pěšky domů. Teď jsem si dala kafčo a 1/2 kaštanů. Teď konečně asi poprvé za týden trochu relaxu u TV s mamkou a pak si dám polívečku s čerstvým pečivem a na 6 jdu ven na hřiště na volejbal, juhů :) Potom se staívm na kopeček zmrzky (jen jeden!) a samozřejmě domů cvičit 30DS ! Dokonce mě to i baví. Až skončím (ještě 7dní) tak se vrhnu na ripped, ale asi to budu dělat den cvičení, den běhání a na střídačku. :) Taky mi teď přišly rifle z votoče, jsou krásné, ale trochu těsné na stehnech, tak to chci shodit!! Zítra by mi pak měly přijít baleríny, dnes jsem taky dala kilo tetě Marcele ať to pošle za tři trika jedné slečně a pak mám ještě dvakrát měnit, ale to neívm jeslti výjde. Každopádně mám teď nouzi o nějaký svetřík/mikču, tak snad se někdo ozve na mé žádost výměny :) Tak se tu teda zatím mějte a užívejte krásného počasí..
Jídelníček:
snídaně: celozrnný sandwich se šunkou a salátem
oběd: vývar s nudlemi, vločková kaše s ovocem
svačina: 1/2 kaštanů
večeře: polévka, tmavé pečivo, 1 kopeček zmrzliny

I JUST STARTED AGAIN!

Paa

-L

Day 17 - 21

23. dubna 2013 v 18:31 | -L |
Takže ano, opravdu jsem tak zaneprázdněna. V pátek jsem trochu odpočíala, už ani nevím, v 5 jsme šly s mamkou ke Kuginovi na hokej, pořádně jsem se nacpala nezdravostí a šla domů, zatímco mamka tam s ním ještě kalila :D V sobotu jsme měly králíka, pak jsem jela na bazén a ve 4 na fotbal. První konečně! Byla zima, ale vyjráli jsme 2:0. Pak jsem šla na drbnu, cvičit a večeř přišla Kačka a pokecaly jsme. Střelila jsem jí dva svetříky a ona mi ani nemohla dát čínky od Matesa :/ V neděli jsem se učila myslím a co se týče jídla tak celkem normálka, ale nic super. Napsat jsem jaksi nestíhala, pač jsem furt něco dělala, ale co se týče cvičení, asamozřejmně jsem ani jedno nevynechala! Včera jsem si dala 2x zmrzku, jinak jídlo normál, cvičení rozhodně, taky kolo a volejbal, výjimečně celkem dobrej! :) Dneska ve škole nuda, akorát písemka z fyziky, ale jsem nějaká unavená, jak toho mám moc. Takže jsem se přemohla akorát naučit se bižuli, pořádně se zase najíst (čas začít nejíst!) a teď jsem dorešla votočvohoz a koukáme s mamkou na boubelku. Potom půjdem na zmrzku, domů a cvičit - mimoto první den levelu 3 !! Jsem zvědavá, jestli neumřu :D A taky jsem chtěla jít běhat, ale nevím jak to sithnu, spíš ne, takže asi až zítra. Co se týče jídelníčku, neívm co bych vám řekla, pač žádná sláva to není, budu muset pořádně nastartovat přísnou dietu alias nicnejezení. Co se týče peně tak hrůza a mamka v práci též naprd. Jeidnné co mě těší, jsou asi nově vyměněné rifle z votoče a budoucí mikča svetřík a tak. Jinak na exkurzi nejedu :( O víkendu asi do Kraše (doufám) už chci vypandout a příští pondělí volno, středa taky a ten další od středy taky a pak začnou předvízové fofry. Tak se tu majte, pa

-L

Day 15 + 16

18. dubna 2013 v 17:19 | -L |
Včera jsem napsat nesithla. Ve škole jsem byla do dovu, pak jsem šla s holkama na zmrzrku (ano! hodně jsem hřešila! ale vanilková točená mňaaam) a pak k holičce. Tam mi vzala asi 7 cm, ale mimochodem už to mám zas roztřepené :D No a potom volejbal a pak s holkama ven. A tak nějak jsme se rozhodly pít, takže jsme volaly Lifkovi ať nám koupí flašku, nakonec zelenou ble :/ Tak jsme šly já, Sára, Terka, Míša, Natka do sadů do parku a tam jsme si daly :D Jojo vzpomínky na staré časy s naši bejvalou huličskou crew. A nááhodičkou mi zrovna ten večer napsala Market, e by někam zašla zase jako tenkrát a že jí to říkal i Caba, hustý. Dala bych nějakej smrk no :) Asi měsíc jsem nepila, takže jsem byla trochu v náladě :D V sedm jsme jely domů. Nic jsem se konečně nemusela učit, tak jsem se nacpala a pak vystřízlivěla a cvičila.
Jídelníček:
snídaně: vločková kaše, chleba s marmeládou
- siesta
oběd: kuřecí maso, bramborák
- zmrzlina, mandarinka, margot
večeře: vaječná omeleta, chleba, vločková kaše

Ano ano, vlemi jsem porušila svoje FIT FOR LIFE.

Dnes jsem to ovšem celkem napravila! Ve škole vpoho, po škole jsme kecaly s Míšou před školou a pak jsem jela domů - mimcohodem na kole!!! A ráno jsem pěkně nestíhala a pak jsem zdechala :D Přijela jsem domů dala si squaty a hned šla běhat, mimochodem v tílku, bylo krásně horko!! No a teď jdu na večeři a jdeme s mamkou na volejbal. Pak možná se stavíme u Juránků (já jjen když bude zmrzka - domácí, dobrá, kopečková) a když ne, tak půjdu dom cvičit - to budu samozřejmě tak nebo tak :) Dnes už 16. den, jen 4x a pak konečně lvl 3 a snad to uteče, pač už opravdu zdechám a nohy mě bolí při běhání jak nikdy a ruce při cvičení ještě víc! A jje to i tím, že to nesíthám přes den a vždy cvičím až večer potmě když jsem unvaená, to ubírá na energii. Tak se tu mějte, a vydržteeeeeeeeeee!
snídaně: vločková kaše
kousky čokoládky-
oběd: šulánky s mákem
svačina: pomeranč
večeře: chleba se šunkou, okurek

A já sakra musím zabrat, pač na jídlo stejně nejsou peníze, tak budu držet hladovku a mimochodem na exkurzi nepojedu, jsem švorc, ale mamka zítra jede pro sůvj dluh do Zlatých tak mi dá alepsoň na něminu a říkala jsem jí ať schová na výlet, tam totiž stopro chci! Jinak jsem teď zas votáčela, tak zítra by mi mělo přijít tričko/svetřík, uvidíme :) A snad dobrá zpráva (to se dozvíme zítra) mamka by měla od pondlěí nasotupit do práce, takže by prakticky za měsíc měly být nějaké money. A příští týden pojedem asi dědovi do Kraše tak nám snad něco dá a snad taky příjdou alimenty, jinak fakt neívm, jak to dáme. Mimochodem už s etěším na sobotu na píívo na fotbal a hřiště, nejraděj bych se ztřískala a nic špatného neřešila :D
Mějte se, smějte se

pa

-L

Day 13 + 14

16. dubna 2013 v 17:11 | -L |
Včera jsem naprosto nic nestíhala. Škola mazec a až do půl 4, byla vedro jak na Sahaře, busem jsme jeli namačkaní jak sardinky - no fuj! Došla jsem domů něco po čtvrté a hodinu zhruba jsem se učila. Biologii, fyziku, angličtinu, němčinu. Pak jsem se najedla, něco jsme pořešily s mamkou (samé problémy s penězi) a jela jsem na kole do Jesu na volejbal. Celkem makačka, ale jelo se dobře. Pak volejbal, ten byl mimochodem celkem naprd, akorát jsem si dobře pokecala s Helou Schrommovou, že by jsme zavedly pořádné tréninky na kondičku, běhání, cvičení apod. Ale to asi neklapne, není kdo by to trénoval ;) Pak cesta domů, už hrozná, pač byla zima a foukalo. Dojela jsem dolů celá splavená a ještě mě čekalo cvičení a to masakrální level 2. A co by se nestalo, zaseklo se mi video. Takže jsem čekovala cviky podle obrázků, ale nevím, jestli jsem jela správnou dobu, ale snažila jsem se to dělat tak, abych už nemohla, jinak to nešlo odhadnout Takže totálně mrtvá a propocená jsem šla do sprchy. Pak jsem sedla k PC, kde jsem byla pár minut abych vyřešila votočvohoz. Takže jsem musela jít zabalit a popsat dva balíčky, modlila jsem se ať mamka příjde pozdě, ale samozřejmě se tak nestalo. Ihned přišla a chtěla po mě nahátzet fotky do počítače. Něco mlela, tak jsem začala nervit a pak jsem s ní chtěla mluvit, tak už ať neotravuju. Tak jsme se trochu zasmála tomu, jak jsme s penězma totálně v prdeli, pač má v peněžence poslední kilo a to musí jít odeslat ty balíky, jet do Jesu, koupit jídlo a nejlépe dát mi na němčinu a exkurzi (tj.900,-). Pak jsem si odlakovala nehty a po půl 11 jsem konečně šla spát, takový mega náročný den jsem dlouho nezažila, věřte nebo ne, ale ani najíst jsem se večer nestihla.
Jídelníček:
snídaně: celozrnná bulka se šunkou a salátem
oběd: pol. hovězí s rýží a hráškem, segedinský guláš
svačina: jablko, bílý jogurt
večeře: chleba se sýrem s šunkou, salát
ranní váha: 72,4kg
Dneska ve škole trochu lepší, ale taky náročné, psali jsme z fyziky a ajiny a měli sme psát z bižule, ale to budem až zítra, společně s další ajinou. A taky musím udělat referát do hudebky se kterým jsem se minulý týden asi půl dne srala a včera jsem zjistila, že to bylo o Weberovi a já mám mít o Wagnerovi!!!! Kurvaa! Takže za chvíli se na to musím vrhnout, takže celý den v řiti :/ A to musím zase ještě cvičit a chtěla jsem jít běhat, alke to už nesithnu a stejně už se zatáhlo :( No takže měli jsme zas do půl 4 jo jinak v tlěáku jsem se pohádala s Michalou, to mi zas pěkně zvedla žaludek!!! Ale pak dobré. Oběd byl supr a teď už konečně doma. Vzala nás Terky mamka, tak jsme se aspoň nemusely mačkat v buse. Vyhodila mě u hrušky, tak jsem si koupila sweetcorn, pač jsem měla chuť na sladkost, ale taky šunku, ovesné vločky na kaši a pomeranče, pač mamka jak nemá peníze, tak doma nic není. Ale dobrá zpráva, řekla že od příštího pondělí (nebo až od 1. května), ale věřím v to pondlěí, by měla nastoupit do práce k té obci!!! Doufááááááááááám, to by bylo supr! ALe když to tak vemzu, tak výplata bude stejně až za měsíc takže do půlky května bude stejně vše naprd :/ Snad dojdou alimenty a já budu moct jet na wxkurzi, což bych vážně moc ráda :(( I hope so.. No takže teď jsem vyřešila votoč - zítra posílám další oblečení, jedno na výměnu a jedno té rkávě co mi dala negativ, beztak lže, ale spoň už bude klid!! Aspoň jsem si vzala ponaučení, že vždy jen doporučeně a s podacím lístkem! No tak se teď najím a vrhnu se na ten referát. Pak mamka asi jde do hospody na hokej (kam by mimochodem taky nemusela chodit, když jsme na tom tak bídně). Ale mě se to hodí, pač potřebuju cvičit a to před ní asi neeee :D Tak se loučím, držte palce ať se psychicky nezhroutím a už je klid.
Jídelníček:
snídaně: chleba s marmeládou, ovesná kaše
oběd: gulášová pol., rýžový nákyp se švestkama
svačina: sweetcorn
večeře: chleba se sýrem a paprika, jablko
II. večeře: chleba s marmeládou
ranní váha: 72,1kg

mimochodem právě jsem dala 180 squatů a málem jsem umřela, nevím jak to dám dál :D ale level 2 už mi jde líp, tak snad budou i výsledky a já to nevzdám!
Mějte se líp než já, čaute

-L

Day 12

14. dubna 2013 v 22:47 | -L |
Takže dnes podruhé jsem cvičila level 2. A rozhodně to bylo lepší než včera. Cvičila jsem už dopoledne před oběděm, pač mamka mi napsala, že z Prahy dojede už kolem 2 a já věděla, že pak už to nestihnu. Už jsem nebyla tak udýchaná a rozhozená, takže dobré, časem dám snad i ty těžší verze u všeho. Ještě předtím jsem si dala 160 squatů a série na břicho. Pak oběd, pak jsem dělala přání pro spolužačku Domču a pak dojela mamka. Chvíli jsme pokecaly a pak šla mamka spát. Já jsemšla taky, ale asi jen na třičtvrtě hoďky. Pak jsem se učila dějepis, fyziku, chemii, ale nic z toho nějak závratně, nechtělo se mi :D Tak jsem raději vyběhla ven, už jen v mikince, bylo krásně teplo a ani nefoukalo jako včera - prostě nádhera. Svou dárhu jsem si ještě prodloužila a to jsem to zaběhla snad za stejný čas - 30 minut jako včera. No došla jsem domů, dala jsem si úžasnou sprchu, teklo se mě totiž jako z vola :D No taky jsem si umyla hlavu, pak si ji hned vysušila, dala si s mamkou zdraovu večeře, ačkoli zbytek dne nebyl vůbec zdravý až na ten pohyb.. Ale zítra pondělí, takže se mi bude hned zase jíst/žít zdravě líp! :) Ranní váha krásných 71,8kg, doufám, že zítra to nebude víc :/ No ale protože s mamkou jsme na otm teď vážně bídně, nemám opravdu ale vůůůbec žádné peníze, tak jídlo asi taky nebude, takže budu držet trochu půst! Jen mi to prospěje. A to mám zaplatit ve škole 4 kila na učebnici do něminy a pak pětikilo na exkurzi, vůbec nevím, kde na to vemem.. A z pracáku jí ještě nepřišel ten papír, že má práci u obce, tak neívm, kde to vázne, ale nelíbí se mi to :/ No.. snad to nějak předtrpíme a bude líp. Tak teď koukám na telku na Superstar, ale asi už to nedokoukám, pač se mi chce spát. Mamka mimochodem říkala, že příjde brzo a je furt ještě v hospodě, no hlavně že jsme bez peněz a je tam denně, asi už taky něco řeknu. Takže se tu mějte, hlavně líp než já, ale jendo pozitivní - dnes vážně krásné jaro!! a zítra má být ještě větší :) Akorát bohužel fitko asi zase nic, když mi na to mamka nedá, a vlastně stejně jdu za své poslední money k holičce a pak volejbal - prstu už nebolí a to samé čtvrtek. Btw na bazény začnu chodit v sobotu, pač to mám zadarmo(pojišťovna) :) A dobrá zpráva, zítra na volejbal pojedu asi na kole juhů, má být krásných 20°! Toť ode mě dnes vše..
jídelníček:
snídaně: ovesná kaše, celozrnný hléb s marmeládou
oběd: šulánky se storuhankou
svačina: štrůdl s oříškama
večeře: celozrnný sandwich se sýrem, šunkou, salátem
II. večeře: štrůdl s oříškama, ovesná kaše

No vždyť říkám hrůza, ale od zítra to bude zase lepší!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!

But tommorrow I will be:
Mějte se, pa

-L

Day 11 (1st day of level2)

13. dubna 2013 v 20:01 | -L |
Takže dnes byl fajn napůl odpočinkový a napůl makačka den. Vstala jsem po daváté, protáhla jsem se hnedka morning jógou a pak se vhla na vaření snídaně. Rozhodla jsem se totiž pro vločkovou kaši. A vůbec jsem nelitovala, byla parádní ! ♥ Pak jsem koukla na 1 díl Superdrbny, povysávala a pouklízela a vrhla se na vaření obědu. V půl 1 jsem měla moc dobroučké šulánky s opraženou storuhankou, snad nej jídlo na světě! Po obědě jsem koukla na další díl drbny a valila ke strejdovi nafouknout kolo. Takže zpátky už jsem se hezky projela. Pak jsem skočila do svých "nike air" a rozhodla se squatovat. Dala jsem přesně 155 squatů jak je psáno dáno v challenge a pak jsem se vrhla na mou sérii na břicho. Následoval první den lvelu 2 30 day shred. Byla to brutální makačka! U většiny cviků jsem zvládla jen jednodušší verzi, ale to se snad vylepší. No a jinak fakt mazec, spocená jsem byla až za ušima a nadýchala jsem se až hrůza. No a protože pohybu není nikdy dost, vrhla jsem se na running. Takže půlhodinka běhu s krásným sluníčkem v zádech a bohužel taky nepříjemným větrem. Když jsem doběhal domů málem jsem padla, ale cítila jsem se skvěle, konečně osprchovaná. Pak jsem si dala kafčo a přitom dýchala čerstvý vzduch u okna a chytala na pleť trochu vitamínu D. Potom jsme koukala na televizi na film Záměna, zjistila jsem, že už jsem ho viděla, ale furt jsem podělávala něco na PC, že jsem to nechala hrát. Pak zase jeden díl drbny a teď tu máme Simpsny. Psala jsem taky tetě Olince do Německa. Ta mi sdělila, že s prázdninama neví, jak to bude (takže tam možná nepojedu :'( :'( , ale ještě uvidíme. Kdyžtak bych vymyslela něco jiného - jiný výlet :) No ale na druhou stranu mi řekla, že mi byla s kamošem koupit postel! Chápete? Postel! :D O ničem jsem nevěděla, nic mi nenapsala a najednou má doma postel pro mě, kterou vezme do Česka 1. května kamarád David. Je dva metry dlouhá a metr široká..pááni to se bude spinkat :) No a taky řekla, že posílá nějaký sůvj nábytek domů pač se teď tam chce stěhovat do jiného, že má moc drhaý nájem, škoda, měla to tam moc krásné a v létě by se mi tam zase líbilo, ale kdoví, jestli tam vůbec budu, takže na tohle si nestěžuju už vůbec. No a jak jinak řekla, že má balíček i pro mě a jestli něco potřebuju ať napíšu, že to přikoupí. Tak jsem jí řekla, že se mi hodí nějaké kraťasy, 3/4ťáky a trika na cvičení a na sport, tak říkala že koukne a pak mi to nedalo a podotkla jsem i potřebu riflí, nějakého svetříků a nějaké té tuniky. Tak uvidíme, co přiveze, každopádně už se těším :) Ale hlavně to největší přání, abych tam mohla v létě jet! Nechci celé dva měsíce být tu a už se tam od zimy těším do Německa :/ Uvidíme.. nepředbíhám. No akže mamka je v Praze zatím mě naštěstí trochu informovala, ale fotbal už začal, tsak asi jen tak nenapíše. Zítra vůbec neívm kdy přijede, snad až odpoledne, ať si můžu zacvičit, pač to není nic jednoduchého a taky chci jít zase běhat, má být krásně! A hlavně jsme chtěly s Terkou podniknout nějaký výlet na kolech :) A ikdyž jsme v pátek dostali vízo (5 dvojek) tak mám v pondělí a úterý pár písemek, takže se budu muset zítra taky trošku šprtat. No ale teď už jdu jen z gauče z poddeky koukat na Superdrbnu a relaxovat - to už jsme opravdu dlooouho nezažila :) Tak se mějte krásně, pa
jídelníček:
snídaně: domácí ovesná kaše, jablko, celozrnný krajíc s máslem
oběd: šulánky s praženou storuhankou
svačina: bílý jogurt s cereáliemi(Florian), kiwi
večeře: 4 krajíce opečeného celozrnného chleba s marmeládou
II. večeře: ledový salát s kostkami sýra
ranní váha: 71,9kg

Pro představu mého vysněného sportovního oblečení (+ postavy na které makám:P)

30 DS: day 10 - konec levelu 1

12. dubna 2013 v 22:10 | -L |
Takže dnes jsem zvládla poslední den levelu 1 a zítra už se těším na level dva, snad to bude vpoho a bude mě to bavit. Zítra taky rozhodně chci jít běhat, tak snad bude hezky. Jinak dnes jsem ve škoe dostala z té čtvrtletky z matiky za jedna!! :D No dost jsem nechápala a pak jsme dostávali čtvrtletní vízo, tak mám pět dvojek :) Po škole jsme šly s Terkou vybrat něco Domči k sedmnáctinám, vybraly jsme krásný voňavý červený polštářek a ještě vyrobíme přání. Doma jsem si vybalila votočené věci, všechny mi sedí a líbí se mi, supr! Pak jsem šla spát na hoďku, pak jsme s mamkou koukaly na AZ kvíz a pak si daly kafe a margotku - ano dnes jsem si po 5ti dnech dopřála sladké!! Pak jsem řešila problémy na votočvohoz (no strašný!!), pak jsme koukaly na boubelku, najedla jsem se a šly jsme do hospody. Já si dala jen jeden čaj "horké jablko" a kyselý pendrek a šla jsem domů. Doma zase chvilku votočvohoz a pak jsem cvičila 150 squatůůů!!!! a pak teda 30 DS + břicho. Jo jinak dnes už jsem šla do školy v jarním a nebyla mi zima, bylo to fajn, konečně je tu asi to jaroo !! :) zítra ráno jede mamka do toho Práglu a já mám free! No budu asi dýl spát, pak koukat na seriály, na oběd budu mít šulánky se storuhankou mňaaaaaam♥ a po obědě půjdu za strejdou Slavíkem nafoukat kolo, pač v neděli chceme jet s Terkou někam na kolech na výlet, pač má být krásných 15° a jasno :) No a co dál.. chci jít běhat a pořádně si s chutí zacvičit 1 den levelu 2 ! Tak a teď se jdu podívat na jeden díl Superdrbny (snad mamka v tom nepříjde z hospy) a spinkat, paa :)
snídaně: 2 ks opečený celozrnný chléb s marmeládou, jablko
oběd: kmínová pol. s vejcem, těstovinový salát s kuřecím masem
svačina: salát z bílého jogurtu, kiwi, jablka + margot
večeře: 2ks opečený celozrnný chléb s marmeládou, celozrnný sandwich se šunkou, sýrem a salátem
+ ujídání pražené strouhanky na zítra :D
ranní váha:
71,9kg nice! a pojďme dolů, snad zítra nebudu mít víc a kdyby ano, vyběhám to a teď už chci chodit denně! jinak jsem dnes asi zpozorovala změny - svalnaté ruce :)