Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života. Mark Twain
:):)

Březen 2013

Den 14 - zase vše špatně

31. března 2013 v 22:04 | -L |
(psáno kolem 12h, upraveno v 22h)
Vstala jsem brzo, ale naštěstí jsme pak ještě usla. Žádný zmatek s posouváním času - asi poprvé v životě :D Šla jsem do obchodu, jogurt na snídani, vzala jsem vánočku, perníčky a věci mamce na buchtu. Pak ještě přišla teta Naďa a dala mi nepečený dort s Mascarpone a jahodami - mňaaaaam!!! Taky s mamkou konzultovala, že jí strejda neměc asi dá za málo peněz kachličky - velké oranžvoé do koupelny, co jim zbyly se stavby na baráku, tak jeslti by to vyšlo. Takže týýjo, ais budeme zase mít pěknou koupelnu a né jak cigoši (máme to tam jen zaházené maltou na hrubo už asi tok, od doby co se nám dělala voda :D). No pak jsem sedla k PC a vypisuji tu moji NEdietu, zase musím začít a hlavně jsem včera poděala i cvičneí, ale nebylo kdy :( Dnes asi udlěám včerejší, neob možná double dávku, ať se nevracím pozpátku na dny. Mamka dělala buchut hrníčkovku s borůvkama mňáám a teď dělá oběd česnečku - to už ais má a játra s rýží a já tu už asi hoďku datluju. :D Za chvíli teda oběd. Odpol. ais v 5 možná příjde teta Pavla s Alšeme na kafe - jak pojedou z kaufu a kouknout změřit tu koupelnu - to on by nám to asi dělal. Tak a prozatimní jídelníček:
snídaně: 2ks vánočky s máslem, pudingový jogurt
svačina: 1/2 čokotyčinky Milena, 1ks nepečeného jahodového dortu s Mascarpone
oběd: česnekačka, játra s rýží
svačina: 1ks dortu, 3ks borůvkové buchty
večeře: 3ks vánočky s máslem, rohlík se sýrem
II. večeře: vdolky s marmeládou a šlehačkou

ranní váha: 73,2kg

Zatím
-L

Den 11.- 13.

31. března 2013 v 21:58 | -L
Den 11. (čtvrtek)
Vstávala jsem, trochu jsem uklízela a pak přišla Kačka. Daly jsme si sváču, kafe pokecaly a šla domů. Já jsem v půl 1 jela na bazén, zašla jsem si do lékarny konečně koupit si šampon na lupy a mamka bylav Jesutak mi koupila mýdlo na akné Salisul, zatím celkem pomáhá řekla bych. Potom na bazén přijela Terka, daly jsme si horkou čokoládu, sušenky a já jela domů a ona do Jesu. Doma jsem si dala bramborový guláš na oběd a šla si lehnout. Pak kafe, čokoládka a jela jsem do Jesu spát ke kámošce - Anetce Mackové a spala jsem tam, pač další den nás čekal od rána volejbalový turnaj. Celkem jsem si to tam ani neužila, pač její taťka furt buzeroval, ráno nás otřesně vzbudili, taky jsem měla krámy, takže jsem špatně spala a tak.
Jídelníček:
snídaně: kousky pomeranče, kiwi, jablka, celozrnný chléb s rybí pomazánkou
svačina: bebe
oběd: bramborový guláš s chlebem
svačina: čoko tyčinka
večeře: chléb se sýrem a šunkou, rajčata
II. večeře: mandarinka, chipsy

Den 12. (pátek)
Takže jak už jsem psala, tak jsme měly krušné vstávání, ale zase dobrou snídani - palačinky. Oblíkly jsme se a tak a asi v osm jsme šly na gympl do tělocvičny. Trochu jsme se rozcvičily a začli hrát. Dva zápasy jsme vyhráli, jeden remízovali a jeden prohráli, pak jsme spojili dvě skupiny (A+B) a jel se pavouk. Mimochodem Domcek mě neskutečně sral, pač strašně nervil a buzeroval a tak, byl na přesdržku!! Ještě si rozmyslím, jestli s ním budu příště hrát! No nakonec jsme dvakrát vyhráli, posotupili a tak jsme hráli finále a to jsme samozřejmě prohráli, byli o dost lepší - mimochodem vyhrála Anetka s Vrškem - borci! :) Dostali jsme čokoládového zajíčka a že půjdem domů. Mimochodem za ty dva dny jsem se od Anetky dozvěděla drbů a drbů a hlavně jak celej gympl hulí! Takže potom jsme stáli před gymplem, kluci si tam dávali špeka, dopíjeli slivocici a že půjdem do Štíru. Mně se teda moc nechtělo, ale nakonec jsem šla s něma, ale moc mě to tam nebavilo a v půl 6 jsme jeli domů. Jo mimochodem Domcek si to předtím trochu vyžehlil tím, že mi dal pizzu :D Takže dieta trochu v koních, ale ještě né tak moc. No tak jsme jeli domů s Anetkou, já se doma najedla, vzbudila mamku, šly jsme k Aleně - mamka jí měla dát dluh a šly jsme k Juránkům. Byla jsme unavená, tkaže jsem asi v 9 šla domů a pak hned spát, pač na počítači se nedalo nic dělat ani.
Jídleníček:
snídaně: 2ks palačinky s marmeládou
svačina: kiwi, chleba se salátem a sýrem, kousky Milky
oběd: celozrnná bulka se šunkou, pizza
svačina: pomeranč, lízátko, kousky čokolády (od Anet)
večeře: celozrnná bulka se šunkou, chleba s marmeládou
II. večeře: čoko tyčinka Milena

Den 13. (sobota)
To bylo vlastně včera. Ráno sjem šla do obchodu pro pečivo ke snídani - pro sebe ještě pro jogurt a nějakou sváču na kulturák, na další volejbalový turnaj. Po deváté jsme šly s mamkou nabrat tetu Pavlu a Kugina k paneláku a šli jsme nahoru do kulturáku. Převlíkla jsem se, rozcvičila a po desáté se začalo hrát. Většinu zápasů jsme vyhráli, akorát dva remízovali a jeden prohráli (celkem 6 zápasů mylsím). Nakonec jsme byli ještě s "Plachťákama" na stjeném počtu bodů ze zápasů a tka jsme hráli jeden set do 25 o 3. místo. Jupíí vyhráli sjme 26:24 !! A já dala poslední podání, které nevybrali :))) Pak bylo vyhlašování, dostali jsme tašku s kokinama a tak a Dan říkal, že si to rozdělíme až večer v hospodě - že půjdem slavit :) Btw hrála jsem s Danem Kováčem, Radimem Koudym a strejdou Laďou Slavíkem. A až na občasné jejich nervačení to bylo vpoho. Z vrchu jsme teda šly s mamkou a Kuginem, já šla domů se převlíct, namalovat a tak - pač jsem myslela, že večer bude v hospodě párty a oni šli rovnou tam. No já tam došla asi v osm a hospoda byla plná, pač hrála Sparta : Plzeň (1:0-jupí). Bylo si taktak kam sednout. Naštěstí přišla alespoň Denča, tak sis edla za mnou a dost jsme pokecaly. Pak jsme si sedly do "výklenku" a za náma došel i Radim a Míša Juránek, tak bylo fajn. Dostala jsem perník (už na kulturáku) a v hospodě mi pak Dan boložený talíř a řekl, že naši flašku Citrusa proměnil na to, že si každý můžem dát 5 panáků čeho chcem. Tak jsem si dala Citrus s kofolou (překvapivě mňam!), pak jsme si dali náš tým každý po panáku (já vodka) a pak už jsme seděli v tom výklenku. Tak jsme si ještě s Radimem a strejdou dali jednoho - zelenou a já pak vodku s džusem a ještě jendu zelenou s Radimem. Všichni tam byli na káry(i teta Irča, Michal - prostě luxus obsluha:D) a asi poprvé v životě šla i moje mamka domů dřív než já! :D Jo a Denča prý že můžu jít spát k nim, i strejda s tetou Ladou prej joo, jsem si připadala jak rodina. Jůůů :) A taky mě Denča pozvala na své narozky (20.4., 18let!!!) asi s v hospodě a právwě taková ta Písečňácko-fotbalová partie - lajk!! + pár lidí z gymplu z její třídy co znám. Tak to mě moc moc potěšilo, jsem ráda a už se tam těším. Když se daří tak se daří :) No asi v jednu pač Denče už byla zima a chtělo se jí spát jsme se sebraly a šly domů a šla jsem spát. :) Jo a ještě jsme si psala s Davidem z Kraše a ten že mám v neděli dojet, že je stodola a tak :D To asi nééé, má tu spát Kačka ještě k tomu a nemám money :( Jo a ještě celkem důležitá pozámka, v pátek jsem asi nějak blbě šlápla a teď mě bolí nárt na pravé noze ale hlavně v kulturáku jsem nestihla vybrat smeč(btw od Jeni od Slavíků) a narazila jsem si prostředníče na levačce a kurevsky to bolelo a pak jsem s tím ještě hrála teď to ještě stále bolí, ale na chíru s tím asi nepůjdu, každipádně Auuu! :/
snídaně: rohlík a jogurt Fantasie
svačina: corny big, 1/2 celozrnné bagety se sýrem + paprika
oběd: klobása s hořčicí a chlebem
svačina: jablko, kiwi, Bounty, 1/2 celozrnné bagety se šunkou
večeře: dva rohlíky se šunkou a sýrem, bílý jogurt s banánem
II. večeře: obložený talíř, tyčinky

Bye
-L

Den 10.

27. března 2013 v 22:34 | -L |
Momentálně spěchám, pač sem chce jít mamka a jindy nebyl čas, tak jen napíšu jídelníček, který nebyl žádná sláva:( Ale od zítra zase give up and keep out! Víc vám napíšu zítra dopoledně, to už mám prázdniny a mamka bude v Jesu :)
Jídelníček
oběd: krupicová pol. + těstoviny s kari omáčkou, kiwi, čoko vajíčko
svačina: zlaté polomáčené
večeře: 4 krajíce celozrn. chleba (2 s marmeládou, jeden s rybí pomazánkou, jeden jen s máslem), 1 krajíc chleba s rybí pomazánkou ( a kupodivu jsem se zas tolik nepřežrala:D)

Cvičení mě dnes bavilo, asi proto, že mi přišly ty boty!:) Jinak všechno vychází fajn, ranní váha: 72,5. Tak zítra, teď jdu spinkat, dobrou

-L

Den 9.

26. března 2013 v 17:35 | -L |
Nazdarte děcka, jak už jsem psala, tak bohužel včera jsem necvičila, ale bylo to opravdu kvůli času. Dnes, tedy lépe teď jdu cvičit a možná is k tomu dám ještě nějaké videjko navíc :) Jinak dnes ve škole pohoda, napsala jsem dobře písmeku z fyizky a celkem dobře i z bižule akorát jsme dostala za tři z ajiny :( Jinak dnes jsem si s mamkou trochu promluvila, řekla jsem ji co jsem potřebovala. Zítra odesílám tři balíčky ohledně votočvohoz, taky mi příjdou nové botasky- jupíííí (to byla rychlost, teprve včera jsem je objednala:)). Pak taky po škole jdu do města koupit si do lékarny šampon na lupy a ještě se rozmylsím, ale asi i prášky Biosil na vlasy a nehty, ještě si o něm něco počtu a uvidím. Taky si jdu koupit pudr a pokud mamka bude chtít tak na prázdniny nějaký jídlo do Penny. To tak akorát výjde a půjdu na volejbal - výjimečně nejdu do fitka, pač na to nejsou peníze :( Mamka mi taky řekla, že si chce vzít od bratrance půjčku - dostal teď dost peněz, pač prodal auto a tak si od něj asi půjčí a proto možná budu muset o prázkách jet k babičce a ty peníze mi on předá, no uvidíme, může jen neděle a pondělí a to se mi tam na Velikonoce moc nechce :) Jo jinak ve čtvrtek jdem spolu na volejbal juchůů a taky ikdyž jsou prázdniny, jdeme s Terkou na bazén, už se těším :) A s mamkou jsem se domluvila že kvůli svému problému, jdu s ní příští úterý na gyndu.. budou masívky :o :D Taky jsme jí oznámila, že budu potřebovat učebnici do něminy, tedy asi 4 kila a ani se moc nešklebila. Jinak si teď zažádala o zvýšení alimentů, tak snad něoc kápne, ale ohledně práce to nevypadá vůbec růžově :( Snad něco najde a bude moc zaplatit dluhy, tu budoucí půjčku, mé peníze z účtu mi vrátit a budem konečně moct žít jako normální lidi. Za hoďku a půl jdu za ní do hospody na turnaj, tak to snad i proberem a taky mžoná něco zjistím o tom turnaji v sobotu, jinak na ten páteční na gympl už se těším :)
Tak ohledně jídelníčku:
oběd: vývar s hvězdičkama + hrachovka s uzeným a chlebem
svačina: jablko
večeře: 1/2 housky máslem, plátek sýru

Ranní váha mimochodem 72,4 takže už se lepším, ale časem to bude ještě lepší a hlavně si zvyknu na skinny jídelníček, dnes jsem clekem porušila tou houskou :) Tak se tu mějte, jdu cvičit squaty a BeFit, pa :)

-L

Den 8.

25. března 2013 v 17:16 | -L |
17:00
Takže tu mám dobrý začátek nového týdne :) Ve škole vpoho, ikdyž zítra píšem z bižule a fyziku, ale nějak to teď neřeším. Od čtvrtka mám prázdniny až do pondělí, tak ještě nevím, co podniknu, ale v pátek a sobotu mám turnaj ve volejbale a taky bych chtěla jet na noc do Vidnavy popř. s mamkou do kraše, tak uvidíme. :) Každopádně do posilky tentokrát asi né, nemám peníze, ikdyž uvidím, asi budu muset stejně rozměnit své pětikilo, pač si chci koupit pudr a šampon a tablety na padání vlasu /biosil/ a potom asi dnes si budu objedánvat (konečně!) ty boty na volej juhů !
No dnešní skinny jídelníček jak jsem říkala:
oběd: bramborová polévka, rizoto
svačina: kiwi
večeře: 1/4 okurky
Ranní váha: 73,1 tak uvidíme zítra. Jinak teď si jdu dát squaty day 4, cviki na břicho a trochu ruce + nohy a večer až přijedu z volejbalu (snad tu nebude mama) tak si dám BeFit day 6 :) Tak já utíkám, mimochodem do té zimy se mi vůbec nechce blééé, ale alespoň že nesněží nebo neprší, ale už křičím po jaru!!

20:50
Tak jsem přijela z volejbalu, co se týče squatů, tak dnes byl rest a zítra tam mám myslím nějakých 100. Přišla jsem domů a mamka leží v posteli čumí na TV a nemluví se mnou zatím, jsem zvědavá, co mi chce říct, odpoledno jsem jí volala a psala kde je a nic, tak jsem teď zvědavá, asi bude zas něco špatně :/ A protože jsem myslela, že bude v hoaspodě, chtěla jsem cvičit až teď BeFit, což nemůžu, áchjo a zrovna se mi i chce! Tak zítra si dám asi dovjitou dávku. Tak zase zítra, paaa

-L

Den 7.

24. března 2013 v 18:07 | -L |
Takže tu mám den sedmý, takže už týden zvládám dietu a konečně jsem hlavně překonala to nejtěžší - víkend. Jsem s tím spokojená a teď už to bude jen a jen lepší! A protože ikdyž jím zdravě a asi 5x denně, nepomáhá to mé váze, takže přejdu na svůj klasický program - jíst jen oběd a nějaký ovoce nebo něco k večeru až bude hlad, protože přesně takto jsem zhubly svých 6 kg.
S dnešním jídelníčkem jsem spokojená:
snídaně: 2 krajíce celozrnného chleba s máslem, mléko, jablko
svačina: 1 krajíc celozrnného chleba, pomeranč
oběd: zelná polvéka, těstoviny s mákem
svačina: bílý jogurt, corny big
večeře: 2 krajíce celozrnného chleba, míchaná vejce (2ks), mléko
II. večeře: 1/2 okurky, 1/2 corny big

No jinak dnes jsem se od rána koukala na Super drbnu. Po obědě jsem si šla na hodinku lehnout a pak se asi 2 hodiny učila němčinu a biologii. Teď jsem šla napsat sem, teď plánuju cvičit - s 90days mám dnes rest, takže si dám alespoň day 3 ve squats a zaposiluju na břicho + trošku jako každý den ruce a nohy. Pak si dát si vanu a v 7 hodin mám hezky v klídku Simpsny a pak finále Superstar a na to by měla přijít i mamka. Večer opět žádné mlsání nebude. Tak se mějte a zítřek začínám se skinny jídelníčkem, držte palce, pa

-L

Den 6.

23. března 2013 v 19:21 | -L |
Dnes asi nic nového. Na školu jsem se vysrala, s jídlem nic moc, byl tut totiž pozvaný na oběd streja a pak jsme ještě mlsali a tak. Ale teď jdu cvičit a pak hezky Superdrbna.. Never give up bejb!!!!
Jídelníček:
snídaně: jablko, celozrný chléb s máslem
svačina: pomeranč, 1/2 corny big
oběd: smažený hermelín, brambory
svačina: 1/2 corny big
II. svačina: 2 topinky + obloha
večeře: bílý jogurt, kiwi, 1/2 corny big

4asem to bude lepší a lepší !
It doesn't get easier... you just get better!

-L

Den 5.

22. března 2013 v 21:28 | -L |
Takže tu mám pátý den a já se cítím moc dobře. Ve škole bylo všechno v pohodě, dostala jsem dvojku ze slohovky jinak asi nic. Měli jsmě laborky z fyziky a celkem mě to ii baivlo, až na to, že jsem se asi o třičtvrtě hodiny zdržela a to na mě čekala mamka, ale nezlobila se naštěstí. Měly jsme totiž jít do sportovního obchodu zeptat se na nějaký katalog sportovní obuvi na běh/volejbal, ale bohužel jsme nic nesehnaly, takže si je objednám z netu. :) No potom jsme šly do Penny a hezky nakoupily kiwi, pomeranče, jablka, corny big, bílé jogurty a z toho nezdravého hermelíny, které budou zítra na oběd s bramborama. :) A v neděli jsem si měla udělat řízky, ale jak nad tím tak přemýšlím, tak nezdravého bylo dost a mohla bych si třeba jen udělat těstoviny se špagetkou nebo rýži se zeleninou nebo sladkou rýži/těstoviny - to mám vážně moc ráda a není to až taková hrůza na kalorie :)

Co se týče dnešního jídelníčku tka jsem spokojená:
snídaně: banán
oběd: těstoviny s tuňákem + tmavý chléb
svačina: banánová corny big
večeře: 1 celozrnný chléb + plátek sekané, půlka čoko tyčinky (jediné na co nejsem moc pyšná - ale zase nebyla žándá druhá večeře ani žádné večerní mlsání jupíí, takže se to vyrovnává, možná i vedu) :))

No a teď k cvičení, dnešek vážně hard! Včera jsem měla podle těch videí be fit in 90days rest a byla jsem jen ráda, pač mě pěkně bolely nohy (stále bolí, ale to si zvyknu, nebo to přejde) a byla jsme unavená z volejbalu. Oproti tomu dnes pořádná makačka, zaítm tam byly nějaké víc posilovací cviky a neob 10min cardio cvičení a to jsem dělala dneska a je to brutál! Málem jsem zdechla a spocená až za ušima! :D No potom hezky jako každý den posilování na břicho (http://www.youtube.com/watch?v=W-9L0J_9qag) a na nohy a stehna (část z pop pilates) a 20 kliků. A pak jsem se rozhodla, že začnu s programem SQUATS:
a upřímně jsem si říkala, že dřepy nejsou žádná hrůza, ale dnes jsem dala těch prvních 50 a mazec!!! :D Alůe to bylo asi tím, že jsem to dělala až po veškerém cvičení a hlavně tím, že mě ještě bolí ty nohy z BeFit. Časem se to jistě zlepší :)

No jinak neívm co byhc vám ještě pověděla. Snad jen že dnes už mám konečně den volna a jen sama se sebou (mamka je v hospodě) jsem za to ráda. Takže teď si hodlám pustit hezky Gossip girl a budu nadmíííru spokojená. A na víkend se celkem příjmně těším až si odpočinu od toho týdenního stresu. Mám nakoupeno zdravé jídlo, učit se musím akorát bižuli, hezky si počtu, pokecám s mamkou, na počítači zkouknu seirály, na TV třeba nějaký film a samozřejmě zacvičím si poctivě jako vždy :P Bude faaaaajn a rozhodně se ozvu, o což se teď snažím a budu snažit každý den. A hlavně teď opravdu věřím, že to zvládnu, že budu mít lepší lepší postavu a do léta budete ještě koukat :)

A teď malá dávka motivace:

-L

Den 4.

21. března 2013 v 17:26 | -L |
Zdravím vás, začnu to číslovat takto, začla jsem s dietou už v pondělí, tak ať v tom mám pořádek :) Takže dneska ve škole jsem to zvládla dobře, chemie tak 1-2, zeměpis 1. Psali jsme zkušební z něminy a měla bych téměř vše dobře. Jinak mě stáále hrozně oblí stehna ze cvičení, ale včera už to bylo v klídku :) Dnes hodinka na bazéně hezky 50 bazénů, krása.
snídaně: musli s mlékem
oběd: asi dvě sousta kaše se smaž. játry(nechutnalo!) + jablko
svačina: raciolky, 3/4 corny big
večeře: houska s máslem, banán, corny big
II. večeře: paprika, musli s mlékem, oplatek

Celkem hrůza, ale však já si zvyknu. Jde spíš o ty večery, abyhc se nepřežrávala a vydržela :/ A hlavně si neposrat víkend.

No teď frčím s mámkou - konečně! na volejbal a pak domů cvičit. Konečně se nemusím nic učit juhůů, včera to totiž bylo dost náročné :) Jinak ve škole mě to clekem baví poslední dobou :o A doma pohoda, zítra mě mamka vyzvedne po škole a jdem za jejím kamarádem, co dělá ve sport. obchodě a objednám si asi běžecké boty sláááva!!!! A pak do penny něco nakoupit na víkend na obědy a tak. :) Tak se tu mějte a zatím pa :*

20. 3. 2013

20. března 2013 v 21:13 | -L |
Takže Be fit in 90days - day 2 už je za mnou a celkem dobré! Po včerejšku mě hrozně bolely nohy, byla to dost zabíračka. Dnes jsem byla ve fitku, pak na volejbale a doma jsem ještě cvičila - spokojenost. Ráno váha: 72,6kg
Co se týče jídelníčku tak:
snídaně: musli s mlékem
oběd: karbanátek s brambor. salátem
svačina: pomeranč
večeře: musli s mlékem
II. večeře: musli s mlékem

Musím to musli už dojíst, enbo si furt přidávám pak večer a až doma nebude, tak nebudu mít co jíst a bude klid :P Jinak ammak mi dnes koupila corny big juhů tak mám na sváču na zítra po bazéně ;) A taky jdem zítra spolu na volejbal, konečně jde! :) No jinak jsem se dnes a to až večer v osm aučila zemák a chemii a teď čekám, než příjde mamka já jí pusítm na PC a půjdu se učit do křešla, btw už funguje televize, juchůůůůůůůů!!! :) No jinak nic nového asi nemám, snad jen že dnes bylo nádherné počasí - snad i na janrí kabátek :) Ale ten si vezmu, až si budu jistá, že nebude sněžit, že mi bude tpelo a že už pak nebudu muset zas oblíkat zimní bundu a až to příjde, budu happy. Jinak zítra prvoplatně začíná jaro konečně, ale to je tomu počasí asi jendo, ale uvidíme, třeba už bude pěkně :) Jinak už se těíšm na víkend s mamkou, bude klid konečně. Btw půjdu samozřejmě běhat a každý den cvičení, to už je jasné! :) aA říkala jsem mamce ať v pátek v Jesu vybere z účtu popřípadě peníze na ty mé botasky a kývly, tak snad !! Jupí, už abyhc je měla, to se pak bude ještě líp běhat/cvičit/hrát volej :) Tak já běžím, mějte se tu pěkně